Gość świeży Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Uprzejmie witam wszystkich Pomóżcie proszę poradą. Świeci mi podczas jazdy kontrolka akumulatora. I wczoraj do kabiny dwukrotnie doleciał zapach zgnitych jaj. W maluchu jak tak miałem to wyszło na to, że aku się przegrzewał i opary wydostając się z aku dawały taki smród (wczoraj mi się trochę aku nagrzał!); zepsuty był regulator napięcia prądu. Ale nie wiem co to może być w Nissanie. Czy tu też występuje regulator napięcia prądu? Czy takie objawy mogą występować przy braku cieczy w Aku, która odparowała podczas upałów? Czy do Aku DELPHI samoobsługowego dolewa się wody? Albo co to może być? Pomóżcie proszę bo jutro mam jechać na upragnione wakacje z rodziną a tu mi jakieś awarie samochodowe wychodzą. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Uprzejmie witam wszystkich Pomóżcie proszę poradą. Świeci mi podczas jazdy kontrolka akumulatora. I wczoraj do kabiny dwukrotnie doleciał zapach zgnitych jaj. W maluchu jak tak miałem to wyszło na to, że aku się przegrzewał i opary wydostając się z aku dawały taki smród (wczoraj mi się trochę aku nagrzał!); zepsuty był regulator napięcia prądu. Ale nie wiem co to może być w Nissanie. Czy tu też występuje regulator napięcia prądu? Czy takie objawy mogą występować przy braku cieczy w Aku, która odparowała podczas upałów? Czy do Aku DELPHI samoobsługowego dolewa się wody? Albo co to może być? Pomóżcie proszę bo jutro mam jechać na upragnione wakacje z rodziną a tu mi jakieś awarie samochodowe wychodzą. pzdr sprawdz ladowaie na akumulatorze. na wolnych obrotach powinienies mies ok 14.4V. jesli anpeicie bedzie dobre to oznacza ze masz klopoty z mostkiem prostowniczym w altku regulator wystepuje w kazdym samochodzie. Nie bagatelizuj tej kontrolki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIS Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 U mnie swiecila sie ta kontrolka po spaleniu bezpiecznika (puszka obok akumulatora - mam N15). Po wymianie na nowy wrocilo wszystko do normy. Taka głupota a " elektrycy - magicy " snuli takie historie ze głowa boli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Jesli Ci sie przegrzewa akumulator, tzn. ze masz za duze ladowanie i jest to bardzo niezdrowe a zarazem niebiezpieczne dla akumulatora. Jakw yzej pisali koledzy sprawdz ladowanie akumulatora na niskich i wysokich obrotach, a tazke pod obciazeniem (wlacz wszystkie odbiorniki: dmuchawa,ogrzewanie tylnej szyby,radio,swiatla).Ladowanie powinno wynosic bez wiekszych zachwian w okolicach 14,4Volt.Przy maksymalnym obciazeniu na niskich obrotach nie powinno byc nizsze niz 13,8 Volt,a na wysokich obrotach nie powinno byc wieksze jak 14,2-14,3 Volt. POZDRAWIAM..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.