Gość milek Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Witam, szukałem ale konkretnej podpowiedzi co do patrola nie znalazłem więc Panowie: Jak sprawdzić wtrysk sterujący w Patrolu GR Y61 2.8, Sprawdzili mi wtrysk i nie przejawiał żadnej oporności,stwierdzono uszkodzenie elektryczne, zamówiłem drugi to samo,trzeci to samo, wszyscy zgłupieli, na pracującym silniku odłączam wtyczkę i zero różnicy, silnik pracuje równo , kontrolka się żadna nie zapala, kombinuję z tym wtryskiem, bo głośno mi parch chodzi, szczególnie tak przy 2 tyś obrotów klekota jakby zawory waliły, wtryski pozostałe zregenerowane.... Jak powinien zachowywać się po odłączeniu wtrysku sterującego? Odłączyć go na zimnym, pracującym silniku? Czy wtrysk powinien wykazywać oporność przy sprawdzaniu? Co z kontrolką po odłączeniu? Jakie powinno być napięcie na kostce wtrysku sterującego? Pozdrowienia dla wytrwałych wyznawców Parchów!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.