Gość tigerus05 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Witam, ostatnio kupiłem p11 po liftingu 2.0 benz. więc postanowiłem wymienić olej i filtry, po wymianie samochód zaczął palić więcej lecz nie zmieniła się moc, zalałem go olejem MOTUL 6100 SYNERGIE 10W40 wcześniej był syntetyk również zostały wymienione filtry paliwa, oleju i powietrza. Co może być przyczyną tego stanu? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Jeśli wymieniałeś filtr paliwa, to zobacz czy wszystko jest szczelne. Olej półsyntetyczny może stawiać większe opory silnikowi i dlatego spalanie może się nieco zwiększyć ale rzędu dziesiątych części litra na 100km i raczej to nie powinno być jakoś specjalne zauważalne. Po pierwszesprawdź ten filtr paliwa i przewody czy nie są uszkodzone. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Jaki filtr powietrza włożyłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tigerus05 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Filtr powietrza a paliwa jest z firmy japonparts a oleju jest filtrona, spalanie zwiększyło się około o liter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Jak filtr powietrza jest kiepskiej jakości (nawet jak jest nowy) może powodować większe spalanie. Spróbuj włożyć Manna lub Knechta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tigerus05 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Dodam że stan poziomu oleju był trochę wyższy niż max, zamiast wlać 3.7l(dane techniczne) wlałem 4.00l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Co do filtrów do na nismo promowane są filtrona ,manna ,knechta. I teraz własnie też patrze na te nazwy jak wymieniam jakieś filtry. Zadnych Jc czy innych nazw. A co do oleju to lepiej spuśc te 0,3 jak masz za dużo bo lepiej poniżej max niż dużo za dużo. Bo zaczną uszczelki sie pocić czy głośniej pracować silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Odradzam Knechta, mam porównanie do Filtrona i wkładka taka sama (znaczy ta część papierowa), a obudowa (ta część gumowa, uszczelka) gorsza, mniej starannie wykonana. Na pudełku made in Philipines... Dla porównania filtr paliwa knecht jest już z Austrii, oba kupione w IC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Mann robi filtry w RSA więc to żaden wyznacznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Co do filtrów to zauważyłem że knechta f paliwa sa w miare dobrego przekroju w środku tzn lepsze rozwiazanie niż filtrona czy innej firmy. A co do oleju to teraz mam manna płaciłem za niego 45zł a teraz zamówiłem filtrona i bede płacił 43 zł za knechta chcieli koło 70 za filtr oleju. Czeka mnie wymiana i może sie polepszy jak bedzie świeże smarowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.