Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lampka ciśnienia oleju długo swieci.


tymin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

DObra już znalazłem był to żółty z zielonym paskiem. Okazało się że wlazł z rozrusznikiem do skrzyni odziwo przeżył, wszystko przez pośpiech :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Założyłem filtrona op588 i kontrolka gaśnie po ok 2s. a gdy jest ciepły silnik po puszczeniu kluczyka :dribble: polecam czarny matowy filtr ok 40zł. Wcześniej na takim niebieskim japanparts czy coś takiego gasła po 5-8s, a gdy dałem po garach silnikowi i puściłem pedał zaświecała się kontrolka, po za tym się lało z niego, wcześniej miałem manna to po 200km go wywaliłem bo kontrolka się świeciła, mało co silnika nie zarżnołęm.... :thumbsdown:

 

Także polecam filtrona OP588

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam jakiś AD, kontrolka gaśnie w trakcie kręcenia, jedyne co mi się nie podoba to to że lekko poci się na łączeniu, dokręcanie nic nie daje, ale i tak 1tyś km do wymiany oleju, teraz będzie filtron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także polecam filtrona OP588

miałem i faktycznie kontrolka gasła jak należy, tylko wyżej opisywałem moje przejścia z nim.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam ten problem, kontrolka po dłuzszym postoju gasnie dopiero po 4 sek, mam załozony teraz jakis koreanski i zastanawiam sie czy nie wymienic na cos innego. Mam silnik 2,0 TD wiec z filtrona tylko OP 588 (ma tylko ten jeden zawór Anti-Drain Valve). Polecacie cos innego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Odkpuje kotleta, gdyż lekko mnie już irytuje sytuacja kontrolki oleju po dłuższym postoju..

 

Opiszę moją sytuację:

 

W zeszłym roku w sierpniu zmieniłem olej mobil 10w40 + filtron OP588 i po np. nocy odpalam, silnik chodzi a ciśnienia oleju nie ma o czym świadczy lampka oraz klepanie spod maski. Całość trwała ok. 8-10sek.

Zmieniłem filtr na UNION JAPAN i grała gitara :) po nocy ciśnienie gasło po kilku obrotach wału :) i tak rok było ok.

 

W tym roku zmieniałem olej we wrześniu - olej ten sam, filtr DOKUJI - znów po nocy ciśnienia brak ok 8s, kupiłem drugi filtr ASHIKA i brak poprawy, następny BLUEPRINT, brak poprawy. Więc pojechałem po tego UNION JAPAN, który działał ładnie w zeszłym roku. Teraz nie działa... Już mi ręce opadają... Silnik jest igła, pompa olej ładnie pompuje. Ciśnienie oleju np jak odpale na zimnym, kontrolka zgaśnie. Zgasze silnik i włącze zapłon to kontolka zapali się po dłuższej chwili, czyli ciśnienie ładnie utrzymuje się w magistrali. Tylko po dłuższym postoju wszystko zjeżdża spowrotem do miski... Albo nie działa zawór obejściowy. Sam nie wiem...

Poradzicie coś? Bo już napewno nie kupie ani BOSCHA bo produkują je w południowej afryce, ani KNECHTA(produkcja KOREA). Czy jest na rynku porządny japoński FILTR?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kolego polecam Filtrona jeden z lepszych filtrów na naszym runku jak nie najlepszy właśnie do tych silników ! Tylko olej mogłeś trafić trefny , bo Mobil prawdziwego u nas kupić to jest naprawdę szczęście ! Sam miałem z takim przygodę właśnie i wymieniłem na kupny z niemiec Valvoline maxlife i jest dużo lepiej co do pracy silnik .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...