paweleknowakowski Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 jutro, bo dziś już ciemno, a i ja nie bardzo w stanie do grzebania w aucie :beer: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 DObra już znalazłem był to żółty z zielonym paskiem. Okazało się że wlazł z rozrusznikiem do skrzyni odziwo przeżył, wszystko przez pośpiech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Założyłem filtrona op588 i kontrolka gaśnie po ok 2s. a gdy jest ciepły silnik po puszczeniu kluczyka polecam czarny matowy filtr ok 40zł. Wcześniej na takim niebieskim japanparts czy coś takiego gasła po 5-8s, a gdy dałem po garach silnikowi i puściłem pedał zaświecała się kontrolka, po za tym się lało z niego, wcześniej miałem manna to po 200km go wywaliłem bo kontrolka się świeciła, mało co silnika nie zarżnołęm.... Także polecam filtrona OP588 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Ja mam jakiś AD, kontrolka gaśnie w trakcie kręcenia, jedyne co mi się nie podoba to to że lekko poci się na łączeniu, dokręcanie nic nie daje, ale i tak 1tyś km do wymiany oleju, teraz będzie filtron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Także polecam filtrona OP588 miałem i faktycznie kontrolka gasła jak należy, tylko wyżej opisywałem moje przejścia z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toshiba Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Ja tez mam ten problem, kontrolka po dłuzszym postoju gasnie dopiero po 4 sek, mam załozony teraz jakis koreanski i zastanawiam sie czy nie wymienic na cos innego. Mam silnik 2,0 TD wiec z filtrona tylko OP 588 (ma tylko ten jeden zawór Anti-Drain Valve). Polecacie cos innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIXTHER Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Ja bym wypróbował Knichta,markowy może lepszy od Boscha.Ciekawe kto robi filtry dla Nssana i jak sie spisują i po ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Boscha też miałem i było ok, najgorzej było jak miałem jakiś za 30 zł wtedy kontrolka strasznie długo świeciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Royber Opublikowano 22 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 Odkpuje kotleta, gdyż lekko mnie już irytuje sytuacja kontrolki oleju po dłuższym postoju.. Opiszę moją sytuację: W zeszłym roku w sierpniu zmieniłem olej mobil 10w40 + filtron OP588 i po np. nocy odpalam, silnik chodzi a ciśnienia oleju nie ma o czym świadczy lampka oraz klepanie spod maski. Całość trwała ok. 8-10sek. Zmieniłem filtr na UNION JAPAN i grała gitara po nocy ciśnienie gasło po kilku obrotach wału i tak rok było ok. W tym roku zmieniałem olej we wrześniu - olej ten sam, filtr DOKUJI - znów po nocy ciśnienia brak ok 8s, kupiłem drugi filtr ASHIKA i brak poprawy, następny BLUEPRINT, brak poprawy. Więc pojechałem po tego UNION JAPAN, który działał ładnie w zeszłym roku. Teraz nie działa... Już mi ręce opadają... Silnik jest igła, pompa olej ładnie pompuje. Ciśnienie oleju np jak odpale na zimnym, kontrolka zgaśnie. Zgasze silnik i włącze zapłon to kontolka zapali się po dłuższej chwili, czyli ciśnienie ładnie utrzymuje się w magistrali. Tylko po dłuższym postoju wszystko zjeżdża spowrotem do miski... Albo nie działa zawór obejściowy. Sam nie wiem... Poradzicie coś? Bo już napewno nie kupie ani BOSCHA bo produkują je w południowej afryce, ani KNECHTA(produkcja KOREA). Czy jest na rynku porządny japoński FILTR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaKeN Opublikowano 16 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2014 Kolego polecam Filtrona jeden z lepszych filtrów na naszym runku jak nie najlepszy właśnie do tych silników ! Tylko olej mogłeś trafić trefny , bo Mobil prawdziwego u nas kupić to jest naprawdę szczęście ! Sam miałem z takim przygodę właśnie i wymieniłem na kupny z niemiec Valvoline maxlife i jest dużo lepiej co do pracy silnik . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.