Gość Krzysiek.S Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Żony N15 sedan z silnikiem GA14DE 87km spala średnio 9 L na 100 km 50% trasa 50% miasto. A takie mam ustawienia BINGO PWA 100 kroków Na biegu jałowym +/- 20 kroków Przy dużym obciążeniu +/- 40 kroków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 miesyank to yamzka silnicyek o kilka krokw. A na temat regulacji i zasady działania instalacji lpg II generacji proponuję poczytać na forum LPG dział o instalacji II generacji. A tutaj wsyzstkie parametrz sterownika BINGO. chyb aCtrl + Shift przeskoczył zawsze warto poczytać i się coś dowiedzieć więcej, jak będzie taka potrzeba, no chyba, że ktoś jest średnio zainteresowany I, II, III gen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 no tak ,,,1 generacje ustawiałem i było ok ,,, skoda paliła 10 litrów po mieście ,,,,1.1 litra gaźnik ,,, mam bingo z wtyczką taką jak stag wiec powinno działać ok tylko nie wiem jak z pinami no chyba sie zabiorę i przynajmniej oglądnę co tam sie dzieje ,,,, choć wole chyba 4 generacje bo faktycznie prostsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 tylko nie wiem jak z pinami miernik w łapkę i na przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 no nie wiem jak rozpoznak protokół komunikacyjny Data + i data - 12v i mase łatwo załapać ,, z usb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 właśnie najważniejsze jest +12V i masa, aby nie sfajczył się fejs, a protokoły jak zamienisz to się nic nie stanie, co najwyżej centralka się nie połączy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Mam oryginalny interfejs AC i podłączam się zarówno do ATAG 300 i do BINGO,więc piny są w tej samej kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 tak to spoko nie sprawdzałem choć inne kolory ,, mój fejsik zasila się z usb 5 V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Mój też jest na USB i łoczy się bez problemu z BINGO tylko że czasami po uruchomieniu silnika zawiesza się połączenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 a czy tak czy inaczej jak kolega nie ma tpsa to nic mu nie wyjdzie,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mortern Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 o.o widzę że temat się rozwinął co nieco:) i zostało wyjaśnione dlaczego 2-ga generacja nazywana jest lambda control system i po co dokładam sondę lambda. Mój sunny aktualnie po trasie spala 7.7l/100 km, lub 9l/100km gdy wiozę szafę lub tapczan na dachu ) Na instalacji 2-giej generacji mniej raczej nie będzie spalał, ale może kulturalniejsza jazda będzie. ps jakie są obroty silnika na dwójce przy 80 km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Nie wien jak w nissanie na 2jce,ale w astrze na 3jce przy 138km/h jest 6400obr/min i w tym nomeńcie jest odcięcie zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 dziś wpiąłem się z miernikiem w sondę i cały czas mam 0,85v troszkę oczywiście sie buja ale cały czas BOGATO wiec lambda control słabo działa możliwe że nawet największe ruchy krokowca nie dają radę zubożyć ,,,, po przełączeniu na PB sonda zapitala jak głupia na wolnych i stałej prędkości na przyspieszaniu jest bogato na hamowaniu silnikiem ubogo tak ma być ... ba gazie mam cały czas to samo ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mortern Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) a wpinałeś się interfejsem do kompa od gazu? może masz ustawione otwarcie silnika krokowego "na sztywno" z tego co pamiętam, to da się tak ustawić- dać minimalne widełki na większym otwarciu krokowca. co do chamowania silnikiem, to trzeba sprawdzić, czy komp od gazu ma taką funkcję i czy jest dobrze podłączony TPS. Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez Mortern Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 wpiąłem, sie w sygnał od sondy i było cały czas bogato ,, dziś przekręciłem o pół obrotu na - ubogo zakręciłem ,,,i sonda zaczęła falować na wolnych obrotach i stałych prędkościach ,, choć na hamowaniu silnikiem tez dostraja a nie obcina wiec tak jak mowisz po podpięciu zaznaczyć Cut off,,, narazie chce zobaczyć co dało pół obrotu sporo 3 obroty całego zakresu regulacji ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.