Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[n14] zmiana instalacji z 1 na 2 gen.


Gość mortern
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek.S

Żony N15 sedan z silnikiem GA14DE 87km spala średnio 9 L na 100 km 50% trasa 50% miasto.

 

A takie mam ustawienia BINGO

 

PWA 100 kroków

 

Na biegu jałowym +/- 20 kroków

 

Przy dużym obciążeniu +/- 40 kroków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miesyank to yamzka silnicyek o kilka krokw.

 

 

A na temat regulacji i zasady działania instalacji lpg II generacji proponuję poczytać na forum LPG dział o instalacji II generacji.

A tutaj wsyzstkie parametrz sterownika BINGO.

 

chyb aCtrl + Shift przeskoczył ;)

 

zawsze warto poczytać i się coś dowiedzieć więcej, jak będzie taka potrzeba, no chyba, że ktoś jest średnio zainteresowany I, II, III gen biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ,,,1 generacje ustawiałem i było ok ,,, skoda paliła 10 litrów po mieście ,,,,1.1 litra gaźnik ,,,

mam bingo z wtyczką taką jak stag wiec powinno działać ok tylko nie wiem jak z pinami

 

no chyba sie zabiorę i przynajmniej oglądnę co tam sie dzieje ,,,,

choć wole chyba 4 generacje bo faktycznie prostsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie najważniejsze jest +12V i masa, aby nie sfajczył się fejs, a protokoły jak zamienisz to się nic nie stanie, co najwyżej centralka się nie połączy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o.o widzę że temat się rozwinął co nieco:) i zostało wyjaśnione dlaczego 2-ga generacja nazywana jest lambda control system i po co dokładam sondę lambda. Mój sunny aktualnie po trasie spala 7.7l/100 km, lub 9l/100km gdy wiozę szafę lub tapczan na dachu :P ) Na instalacji 2-giej generacji mniej raczej nie będzie spalał, ale może kulturalniejsza jazda będzie.

 

ps jakie są obroty silnika na dwójce przy 80 km/h :P ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś wpiąłem się z miernikiem w sondę i cały czas mam 0,85v troszkę oczywiście sie buja ale cały czas BOGATO

wiec lambda control słabo działa możliwe że nawet największe ruchy krokowca nie dają radę zubożyć ,,,,

 

po przełączeniu na PB sonda zapitala jak głupia na wolnych i stałej prędkości na przyspieszaniu jest bogato na hamowaniu silnikiem ubogo tak ma być ...

 

ba gazie mam cały czas to samo ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wpinałeś się interfejsem do kompa od gazu? może masz ustawione otwarcie silnika krokowego "na sztywno" z tego co pamiętam, to da się tak ustawić- dać minimalne widełki na większym otwarciu krokowca.

co do chamowania silnikiem, to trzeba sprawdzić, czy komp od gazu ma taką funkcję i czy jest dobrze podłączony TPS.

Edytowane przez Mortern
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wpiąłem, sie w sygnał od sondy i było cały czas bogato ,, dziś przekręciłem o pół obrotu na - ubogo zakręciłem ,,,i sonda zaczęła falować na wolnych obrotach i stałych prędkościach ,, choć na hamowaniu silnikiem tez dostraja a nie obcina wiec tak jak mowisz po podpięciu zaznaczyć Cut off,,, narazie chce zobaczyć co dało pół obrotu sporo 3 obroty całego zakresu regulacji ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...