krzysiek1958 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Bo widzisz Pawel jesli to czujnik to nie ma problemu wymienic . Jesli jednak to nie czujnik jest przyczyna tego zlego odpalania na goracym silniku to moze byc pompa . Dlatego poprosic trzeba zeby sie wypowiedzial w temacie fachowiec w temacie tego opornika W naszych autkach jak nie odpala dobrze na goracym to zazwyczaj albo czujnk tem.silnika albo nie trzyma pompa wtryskowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Za 2 h bede w domu i wstawie zdjecia, co do wiekszego zuzycia paliwa to przekonam sie jutro bo jade w trase, ale puki co nic takiego nie zaobserwowalem. Wedlug mnie spalanie nie powinno wzrosnac bo komputer uzywa tego czujnika do obliczenia dawki rozruchowej, czyli tylko tyle ze dostanie wiecej paliwa na rozruch. Zapomnialem zrobic te zdjecia, ale i bez zdjecia sobie poradzisz. Masz 2 czujniki w termostacie. Ten na gorze na jeden kabelek jest od samego wskaznika temperatury. Opornik masz wstawic w ten drugi czujnik z boku termostatu przychodza do niego 2 kable, czarny z bialymi kropkami i czerwono niebieski lub czerwono zielony nie pamietam dokladnie. Opornik trzeba wstawic w ten kabel z kolorem czerwonym. Poprostu go przetnij i wstaw opornik, mozesz go przylutowac lub skrecic opornik z kablem, ja skrecilem tak prowizorycznie bo szukalem odpowiedniego opornika. Najpierw zrob tak jak mowilem, odepnij kostke na cieplym silniku i zapal, zobaczysz wtedy czy opornik przyniesie jakis efekt czy to gdzies indziej jest przyczyna. Ale przed ta cala operacja spr. jednak opor tego czujnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Maciek a jak spalanie .Czy sie zwiekszylo . Rozmawialem jeszcze wczoraj z Dino i on tez powiedzial ze bedzie podlewac paliwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 dzięki Maciek, narazie nie kombinuje z tym opornikiem bo nie mam miernika pod ręką, a najpierw chyba go pomierzę co mi pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Wlasnie wrocilem z trasy 300km i spalil tak jak zawsze 1,5 cwiartki paliwa. Przed wstawieniem opornika tez tak palil, ale zeby miec 100% pewnosc to trzeba wyjezdzic do konca paliwo, zostalo mi ponad pol i jest 300km, czyli tak jak zawsze. Wyjezdzilem paliwo do konca i na 48l. zrobilem 590km srednio 8.1l/100km pol trasa pol miasto, na trasie wskazowka byla jak przyklejona, a w miescie to spada momentalnie. Jednak spalanie takie samo, chociaz ciekawe ile spalil na trasie, moglem dolac i przeliczyc, ale tak ze wstepnych ustalen napewno cos w przedziale 6,5-7l. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 ja pomierzyłem swój czujnik i wyszło że jest ok więc opornika nie wstawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Ja u siebie zauwazylem cos nowego. I z opornikiem i bez bylo to samo. Gdy chce zapalic cieply silnik trzymajac gaz to wtedy bardzo dlugo kreci. Jak sie pali bez gazu to idzie od kopa, tak jakkby go zalewalo, ale to diesel a nie benzyniak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Maciek90 Ja zrobiłem na 46,3l raz 680km a nastepnym 640 km . Mam opisane w temacie- wysokie spalanie td.. I widze że może nismo mniej palic niż 8l/100km. Z czego sie cieszę A myślę że na trasie pewnie jeszcze wiecej można zrobić km... A miasto to chyba każdy zauważa że wskazówka leci w oczach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 3 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Zainwestowalem w nowy czujnik. Wywalilem opornik wkrecilem nowy czujnik i proba palenia. Byl zimny , musialem pokrecic 2s. po zapalaniu chwile jakkby przerywal. Cieply tak jak przed wstawieniem nowego czujnika, 10s. Wstawilem z powrotem opornik tym razem 1 kilo oma i pali na dotyk. Czyli to nie czujnik byl winny, pomimo ze mial zly opor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernii Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Witam troche mi to namieszalo w glowie i wole zapytac, u mnie jak liczylem od znaku do znaku tz znak na walku zaczalem od 1 i na pompie na znaku skonczylem i wyszlo mi 30 a wg tego co piszesz powinno wyjsc 31 ? a problem mam taki ze chodzi jak traktor i na zimnym ruszyc to go zamuli i to dobrze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 29 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Siódmy temat http://forum.nissank...k-cd20t-diesel/ i stanie się jasność Andrzej and_pec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernii Opublikowano 1 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2013 teraz to ja rozumie wszystko dobrze namalowane Dzieki pozdrawiam a co do falowania obrotow to zobaczymy co bedzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.