Gość laszlo Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Witam Dawno nie byłem na forum ale praca no i uczelnia pogania żeby ja w końcu skończyć. Ale do tematu. Udało mi się nabyć ostatnio primere p11.144 2001 SR20DE. Samochód w niezłym stanie technicznym (taki przynajmniej wydawał się po zakupie ). Wszystko wymieniane na czas". Nowe tarcze itd. Po przyjeździe do domu (ok 500km) wszystko było ok. Zaskoczyło mnie spalanie które wyniosło 5.8l/100km przy spokojnej jezdzie. Przyszedł jednak moment że przegoniłem go troche bardziej i zaczęło się pukanie. Od razu zatrzymałem się i do mechanika jechał już na lince ( nie chciałem pogorszyć sprawy). Okazało się że panewka w czwartym korbowodzie obróciła sie a wcześniej przegrzała. Panewki zostało pół a dół korbowowdu zrobił się fioletowy. (jak załatwie sprawę zrobie zdjęcia ). Możliwe że ktoś pojezdził kiedyś z małą ilościa oleju i zorientował się za późno a usterka ujawniła się przy wyższych obrotach. I teraz zasadnicze pytanie. Kupiłem silnik od almery gti. Teoretycznie różni się tylko tym że ma rolki na dźwigienkach zaworowych. Kompatybilnośc potwierdził mi też coobcio ale dostałem informację że mój kolektor dolotowy może nie pasowac do głowicy z almery. Inny jest cały kolektor wraz z elementem w którym są wtryski. Ja chcę wymienić tylko goły silnik, zostaje mój cały kolektor jak i osprzęt. I pytanie jest następujące czy spasuje mój kolektor z głowicą od almery gti. Na 90% jestem przekonany że tak, ale zapytać warto. P.S. Pytac warto. Dwa dni temu kupiłem silnik . okazało sie że przyszedł qg18 albo i nawet qg20. Jak zobaczyłem cewki na świecach i czarną pokrywę to nawet nie odbierałem przesyłki Odpowiem sobie sam może komuś się przyda . Tak nie ma problemu z przekładaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.