SlawekS25 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Siemanko. Od pewnego czasu wszystko co świeci w aucie tzn. światła główne, lampki, zegary, konsola od nawiewu itp. mrugają. Dzieję się to tylko na luzie; podczas jazdy na biegu jest ok, przy wciskaniu gazu też jest ok... Co sprawdzić? Macie jakieś pomysły? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 sprawdź ładowanie na altku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 i czy łączą wszystkie kable, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 i czy łączą wszystkie kable, Ładowanie sprawdzę jutro, co masz na myśli z tymi kablami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Raczej do wymiany regulator napięcia na alternatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Ładowanie sprawdzę jutro, co masz na myśli z tymi kablami? czy dobrze łączą przewody idące od alternatora, czy nie mają luzu. a czy kontrolka ładownia się pokazuje przy tym miganiu czy pozostaje zgaszona ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 czy dobrze łączą przewody idące od alternatora, czy nie mają luzu. a czy kontrolka ładownia się pokazuje przy tym miganiu czy pozostaje zgaszona ? Nie zauważyłem żadnych luzów w połączeniach kablowych; kontrolka ładowania działa normalnie, nie zapala się podczas pracy silnika. Ładowanie 14.6, teraz zauważyłem, że mruganie występuje także podczas jazdy na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 daj altka do sprawdzenia, może diody padły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 daj altka do sprawdzenia, może diody padły Pojeździłem po elektrykach... jednemu się nie chce robić.. inni nie mają kiedy A najlepsze jest to, że jak wracałem do domu to nic nie mrugało, wszystko było ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Spróbuj włączyć podgrzewanie szyby, jak przestanie mrugać to będziesz miał to samo co ja. U mnie swego czasu padł regulator napięcia i dawał takie objawy. Naprawa (bez wyciągania alternatora - sam wymontowałem i wsadziłem z powrotem) 150PLN. Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 (edytowane) Spróbuj włączyć podgrzewanie szyby, jak przestanie mrugać to będziesz miał to samo co ja. U mnie swego czasu padł regulator napięcia i dawał takie objawy. Naprawa (bez wyciągania alternatora - sam wymontowałem i wsadziłem z powrotem) 150PLN. aaaaa zapomniałem dodać, że tak jak piszesz - jak mrugało włączyłem klimę lub ogrzewanie szyby i przestało.. Edit: Ja już nic nie rozumiem - rano psiknąłem na klemy i kable przy altku WD40. Po południu odpalam i nic nie mruga przejechałem parę kilometrów i dalej nie mruga Przestraszył się elektryka czy co.. Ciekawe jak będzie jutro. Edytowane 29 Sierpnia 2011 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 (edytowane) To jeszcze przeczyść kable masy przykręcone do karoserii i silnika. Dojdziesz po kablach. Połączenia lubią śniedzieć i nie przewodzić prądu. Od WD40 lepsze jest czyszczenie mechaniczne szczotką drucianą, lub płyn typu kontakt. Poszukaj w sklepie dla elektroników. Edytowane 3 Września 2011 przez adambyw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.