Gość bastek1713 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze trfiłem?Nosze sie z zamiarem kupna nissana primiery z 2001 roku z silnikiem 2.0 140 km,czy morze mi ktoś powiedzieć cos więcej o tym aucie bo do tej pory nie jeżdziłem japończykiem.http://otomoto.pl/nissan-primera-i-wlasciciel-klimatronik-C20208183.html o ten samochód dokładnie mi chodzi i czy przebiek 174 tyś to dużo dla tego silnika?Z góry dziękuję za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Nie jestem specjalistą od wyboru autek, lecz mogę Ci powiedzieć, że ten silnik jest jednym z najlepszych możliwych wyborów. Przebieg 174000km to niewiele, lecz jak to bywa w Polsce - można śmiało założyć, że licznik był kręcony - pozostaje pytanie o ile. Ogółem, najlepiej by było jakbyś poczytał forum, bo jest wiele elementów na które warto lub nawet trzeba zwrócić uwagę. Tak na szybko... Zauważyłem, że gałka zmiany biegów była wymieniana, lecz z doświadczenia wiem, że ta fabryczna rozpada się w rękach :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bastek1713 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 ok dzieki i za to,facet mówi ze ma ksiazke serwisowa do niego i przebieg można chyba sprawdzić w nissanie jak jest z polskiego salonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Kolego przede wszystkim szukaj śladów korozji bo jest to najwiekszy mankament primery p11. Najprędzej poddają sie okolice progów przy tylnych kołach oraz podłoga, co nie znaczy że tylko w tych miejscach rdza buszuje. Nie wierze że auto które tyle zim spędziło w polsce nie bedzie zkorodowane. Miernik grubości lakieru też sie przyda. Pod wzgledem mechanicznym nie masz sie za bardzo czego obawiać, wiadomo elementy eksploatacyjne mogą wymagać wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Często też rdza bierze przednie błotniki - przynajmniej u mnie (choć wygląda na to, że obydwa były już malowane). A co do podłogi - jak to sprawdzić? Wykładzinę podnieść? Pytam, bo często mam mokrą podłogę od wchodzenia i wychodzenia w mokrych butach (taka praca). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Odnośnie podłogi, trzeba wjechać na kanał a najlepiej na podnośnik ponieważ jest lepsza widoczność i sprawdzić podłoge od zewnątrz a nie od środka. Na mokre buty proponuje gumową wycieraczke z wysokim rantem żeby woda sie z niej nie wylewała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Hehe... Od spodu jest u mnie OK. Wycieraczki mam. Problem w tym, że nie na wiele się zdają :/ Najgorzej jest zimą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 warto osłuchać rozrząd nie daj sie na brać że są nie zniszczalne najlepiej by było jakbyś usłyszał rozruch odstanego silnika nie powinno się tłuc rzęzić coś jak ew po szamrota to też nie tragedia nowy olej powinien to zmienić ,,, mój jak go zakupilem tak miał nic nie szumiało przy rozruchu potem powoli coś sie powoli tłukło aż się łańcuch uwalił przy przebiegu 160 tyś ,,inny kolega 140 jeszcze inny ponad 100kkm,,,, z korozją to nie wiem silnik jedyny jak dla mnie żadne 1,8 bo to pomyłka choć różne opinie ,,,założysz gaz i będzie 9 litrów po trasie do 12 po mieście korki ,,,,4,5 -6 litrów PB./ropy ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CyberDe@th Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Silnik 1.8 nie jest zły - ale do 2000 roku włącznie. Te późniejsze mają problemy, tzn lubią olej :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daryka Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Witam jestem tu nowy i nie wiem czy dobrze trfiłem?Nosze sie z zamiarem kupna nissana primiery z 2001 roku z silnikiem 2.0 140 km,czy morze mi ktoś powiedzieć cos więcej o tym aucie bo do tej pory nie jeżdziłem japończykiem.http://otomoto.pl/nissan-primera-i-wlasciciel-klimatronik-C20208183.html o ten samochód dokładnie mi chodzi i czy przebiek 174 tyś to dużo dla tego silnika?Z góry dziękuję za rade Zwróć uwagę na przednie kielichy tez lubią korodować. Wnętrze przy tym przebiegu nie powinno być zmęczone, jak ma faktycznie taki przebieg, to dla tego silnika to dopiero "rozgrzewka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomus75 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 I nie jest to p12 tylko p11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.