Gość spawacz1111 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 witam.dzis mojemu sasiadowi zerwał sie pasek w CD20 w almerze.przebieg podobny do mojego ponad 400tys.najlepsze jest to ze pasek urwałsie w 2 miejscach i nie obcieral o nic.naprezony byl dosc wiec to napewno nie jest przyczyna.czy mozliwe jest ze popychacze sie zablokowaly??rozebralem te ktore byly jesszcze cale i tak jakos dziwnie szklanki sa powgniatane.moze sie zablokowaly i tlok uderzyl w zawor??mi sie to jeszcze nie zdarzylo a wiem ze moze sie zdarzyc.moze ktos juz to przerabiał?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPEEDY Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Czy pasek był wymieniony wcześniej w terminie,i czy miał jeszcze zapas do wymiany okresowej? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 dwa miesiace temu wymieniane wszystkie paski i ok 15tys zrobione na nim ja swoim zrobilem 40tys po wymianie i nadal wyglada tak samo.zadnych uszczerbek.co tydzien zagladam dla pewnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Pewnie ktoras rolka napinajaca stanela deba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Tak jak napisal Maciek. Rolka sie zablokowala i pasek pekl. To nie jest wina popychaczy. Popychacze beda stukac jak sa wyrobione .Lozysko napincza bedzie zatarte . A tak na marginesie . czy czasami sasiad nie wymienil tylko samego paska a rolki nie ?. Znam wlasnie taki przypadek gdzie samochod sprzedany i mial byc zrobiony rozrzad . Okazalo sie ze tylko wlasnie pasek byl zmieniony a rolka sie zacierala . W ogloszeniu zmieniony rozrzad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no wlasnie caly kompletny rozrzad byl zmieniony razem z rolkami.rolke wlasnie dzis sprawdzilem z ciekawosci i dziala jak nowa bez zarzutu.popychacze udalo mi sie wyciagnac i gora od szklanki po prostu odeszła ze zostala tulejka z popychacza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no wlasnie caly kompletny rozrzad byl zmieniony razem z rolkami.rolke wlasnie dzis sprawdzilem z ciekawosci i dziala jak nowa bez zarzutu.popychacze udalo mi sie wyciagnac i gora od szklanki po prostu odeszła ze zostala tulejka z popychacza. To w takim razie musial miec naprawde pecha .Pierwszy raz sie z takim czyms spotykam. Z drugiej strony przeoczyl albo zlekcewazyl objawy. Musialo cos wczesniej stukac. Teraz musisz sprawdzic glowice czy zawory niepogiete . tak mysle dlaczego tak sie stalo. . Jesli palil dobrze to pasek nie byl przestawiony. Popychacz nie mial smarowania . No ale wtedy by stukal. Moze wada materialowa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 no wiec rozebralem glowice i jednak moje podejrzenia byly dobre.wine mialy popychacze.tulejki ktore sa w srodku uderzaly o miseczki,ja na to mowie ze popychacze sie rozpinały na zaworach no i to spowodowalo wkoncu zablokowanie ich i zawory uderzaly w tloki.wszystkie pogiete jak idzie zawory.tloki juz rowno nie ida,jeden z nich ma zgiety korbowod.silnik nadaje sie generalnie na zlom.da sie go naprawic ale nie oplaca sie absolutnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.