uwe65 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Witam wszystkich bardzo serdecznie! Niedawno zakupiłem patrola y61 rok 1998 i mam następujący problem jak silnik jest zimny pali ok jak się nagrzeje to ma problemy z odpalaniem zaraz po zgaszeniu nie ma zadnych opoznienie okolo sekundy dwoch ciezko pali po kilku kilkunastu minutach ale nie zawsze,często się zdarza,że ciepły pali po kręceniu 10-20 sek. Z tego co doczytałem może mieć to związek z sterownikiem silnika i chciałbym się dowiedzieć czy mam nowy czy stary typ jego oznaczenie to custom ers 23710 VB361 parts 407913-1821. Chciałbym się również dowiedzieć gdzie można to ustawić w okolicy wadowic gdzie chwilowo przebywam lub sosnowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 W Patrolach wyprodukowanych od lutego do sierpnia 1998 z silnikiemi RD29Ti o mocy 129 KM montowane były sterowniki z oznaczeniem 23710VB301 lub alternatywnie 23710VB302. W wersjach z RD28Ti o mocy 131 KM sterowniki o oznaczeniach 23710VB311 lub alternatywnie 23710VB312. Były to sterowniki z jednorazową pamięcią typu EPROM, której wadą jest brak możliwości przeprogramowania i niska trwałość. Dlatego wiele egzemplarzy ma wymieniony ECM na nowszą wersję z oznaczeniem 23710VB304 lub 23710VB314. Zadzwoń do ASO i poproś o identyfikację oznaczenia, które masz na sterowniku. Możliwe przyczyny usterki, o której piszesz to również: - mała wydajnośc pompy wtryskowej na skutek zużycia - zbyt wolne kręcenie przez rozrusznik na skutek kiepskiego akumulatora lub zuzycia szczotek w rozruszniku - układ doprowadzania paliwa ciągnie lewe powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwe65 Opublikowano 8 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Witam wszystkich dawno nie zaglądałem na forum niestety sprawdziła się najgorsza diagnoza /czytaj najbardziej kosztowna/ regeneracja pompy wymiana wtrysków za to teraz marzenie pali równo przy -20 i przy zagrzanym silniku bez żadnych problemów a i ciąg na piłkę piękny odwrotnie niż liga niestety jak motor zaczoł ciągnąć i okazuje się że sprzęgło może nie wytrzymać większego obciążenia poza asfaltowego /taplania się w terenie na 35"/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Uwe, skoro regeneracja pompy skończyła się sukcesem powiedz proszę, co zostało wymienione i jaki koszt. Napisz też, gdzie to robiłeś. Takie informacje na pewno przydadzą się innym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uwe65 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Zgodnie z sugestią kolegi warsztat:Pompy wtryskowe regeneracja naprawa Czeladź Słowiańska 82 tel 788 377 901 ,wymienione wszystkie bebechy z pompy na regenerowane orginały ,do tego nowe wtryski ,o kosztach lepiej nie mówić ponad 5tys. może ktoś zrobił by to taniej, nie wiem efekty są jednak znakomite być może warte tej ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 mnie w 2.8 taka operacjia wyniosła 4.5tyś , chodził ładnie ale jeszcze raz bym się niezdecydował wymienił bym pompe na mechaniczną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.