tadzio Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 prosze o porade okazalo sie ze tarcza hamulcowa w jednym punkcie blokowana jest w klockach po przejsciu tego punktu obraca sie luzno dzieki pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Zależy, jak się blokuje. Jak na lewarku kręcisz kołem i blokuje się tak, że koła nie idzie ręką ruszyć - źle. Jeżeli tylko trochę obciera - jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zornica Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Witam trzeba by sprawdzić jak bardzo masz zużyte te tarcze jeżeli raczej do wymiany to wymiana załatwi sprawę ale jak są jeszcze dość zdrowe to dobrze obejrzyj to miejsce w którym się zatrzymuje przy klockach bo może jest przegrzana i zwichrowana w tym miejscu to wtedy i tak raczej wymiana i to kompletu na jednej osi . Ale jak nie jest pogięta może coś podeszło i się przykleiło to trzeba delikatnie przeczyścić lub ew. przetoczyć ale to musisz stwierdzić sam Kolego i porównać koszty bo i tak najczęściej kończy się na wymianie tarcz. Przy okazji warto sprawdzić czy klocki lekko przesuwają się w swoich prowadnicach i czy tłoczki chowają się w zaciskach bo to też potrafi sprawić kłopot zwłaszcza w ham. tylnej osi . pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzio Opublikowano 2 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Zależy, jak się blokuje. Jak na lewarku kręcisz kołem i blokuje się tak, że koła nie idzie ręką ruszyć - źle. Jeżeli tylko trochę obciera - jest ok. dzieki za zainteresowanie kolem obracajac lekko pokonuje sie ten puktowy opor ale juz jak kolo jest odkrecone to krecac za szpilki jest trudno ,i jeszcze zauwazylem za tarcza zzewnetrznej strony jest wytarta waskim paskiem a od srodka prawie wogole wrecz jest na calym obwodzie pordzewiala ,klocki sa zuzyte w 50 procentach w drugim kole tylnim sytuacja jest podobna dzieki za odpowiedz pozdrawiam Zależy, jak się blokuje. Jak na lewarku kręcisz kołem i blokuje się tak, że koła nie idzie ręką ruszyć - źle. Jeżeli tylko trochę obciera - jest ok. Witam krecac kolem latwo przchodzi przez blokujacy punkt jednak krecac za szpilki po zdjeciu kola tojest juz trudniej ale da sie pokonac opor.Zauwazylem rowniez ze tarcza hamulcowa od zewnatrz jest wyslizgana waskim paskiem a od strony wewnetrznej jest pordzewiala na calym obwodzie w drugim kole sytuacja jest podobna dotyczy to oczywiscie kol tylnich hamulce ogolnie sa dobre ,dieki i pozdrawiam Kolege. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 dzieki za zainteresowanie kolem obracajac lekko pokonuje sie ten puktowy opor ale juz jak kolo jest odkrecone to krecac za szpilki jest trudno ,i jeszcze zauwazylem za tarcza zzewnetrznej strony jest wytarta waskim paskiem a od srodka prawie wogole wrecz jest na calym obwodzie pordzewiala ,klocki sa zuzyte w 50 procentach w drugim kole tylnim sytuacja jest podobna dzieki za odpowiedz pozdrawiam Witam krecac kolem latwo przchodzi przez blokujacy punkt jednak krecac za szpilki po zdjeciu kola tojest juz trudniej ale da sie pokonac opor.Zauwazylem rowniez ze tarcza hamulcowa od zewnatrz jest wyslizgana waskim paskiem a od strony wewnetrznej jest pordzewiala na calym obwodzie w drugim kole sytuacja jest podobna dotyczy to oczywiscie kol tylnich hamulce ogolnie sa dobre ,dieki i pozdrawiam Kolege. Jeśli mówisz że jedna strona tarczy jest cala zerdzewiała to zaciski źle pracują, sprawdź zaciski i klocki czy są luźno zamontowana w zaciskach. Pozdrawiam M. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzio Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Jeśli mówisz że jedna strona tarczy jest cala zerdzewiała to zaciski źle pracują, sprawdź zaciski i klocki czy są luźno zamontowana w zaciskach. Pozdrawiam M. Witam ,moze moje pytanie jest naiwne ole sytuacja jaka opisuje powstala po wymianie tarcz hamulcowych i klockow z przodu ,i dlatego nasuwa mi sie pytanie czy przypadkiem hamulce przednie lapia szybciej niz tyln ,stad tarcze tylne sa mniej wytarte dzieki za porade pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Denver1979 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Witam ,moze moje pytanie jest naiwne ole sytuacja jaka opisuje powstala po wymianie tarcz hamulcowych i klockow z przodu ,i dlatego nasuwa mi sie pytanie czy przypadkiem hamulce przednie lapia szybciej niz tyln ,stad tarcze tylne sa mniej wytarte dzieki za porade pozdrawiam. tylne hamulec zawsze mniej łapią, większość siły hamowania jest na przednie kola, jeden mechanik zawsze mi powtarza że tylne hamulce robi się raz w aucie. Pozdrawiam M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadzio Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 ja to sobie tez tak tlumacze ,jednak kidys rozbiore ,poczyszcze,a moze kupie nowe tarcze i klocki. Dziekuje ,milo mi sie rozmawialo , chcialbym utrzymywac kontakt ,w rozwiazywaniu innych problemow .Moj nr.g.g 16096453 mail 12346@wp.pl pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.