Gość cerber Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 A dokładnie to proszę o pomoc w zrozumieniu opisu pod słowem OPERATION, bo rozumiem poszczególne słowa ale nie moge złapać sensu. Opis znajduje się pod adresem http://dfurtak.fm.interia.pl/nyska/1.JPG Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Tu jest napisane kiedy i w jaki sposób działe przełącznik wolnych obrotów. 1. przy temp. wody od -10 do +75 stopni obroty 1200 - jak na rys 1 (urzadzenia el. odłączone) = OFF 2. woda ponad 30stopni o załączony jakikolwiek odbiornik prądu z podanych na rys1 = obroty 1500 przebieg dla = ON 3. hmmm, moge się mylić ale to jest przez ile sekund po uruchomieniu silnika obroty są podwyższone dla wersji z EGR i bez EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 10 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2005 czyli że niby działa to tak że w przedziale -10 +75 i przy wyłączonych urządz. el trzyma 1200 obrotów w przypadku gdy temp osiągnie powyżej 30 i zostanie załączony odbiornik prądu to obroty skaczą na 1500 z 1200. Natomiast powyżej 60 stopni C włączenie odbiornika elektrycznego spowoduje podniesienie obrotów na 1200 (czy 1500) przez 10 lub 15 s w zależności czy jest EGR czy nie. Jeśli tak działa zawór regulacyjny biegu jałowego to po co jest w takim razie automatyczne ssanie. No i pytanie numer 2 czy macie tak u siebie w swoich sunny z gaźnikiem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lowiec Opublikowano 13 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2005 jak moj mial czasem odchyly z zawysokimi obrotami ba nawet w czasie jazdy "cos" mu sie nie wiem zawieszalo i mial nawet 1800 obrotow po pol godz jazdy to obstawialem tez czujnik temperatury. po naprawie automatycznego ssania a pozniej po regulacji, wymianie kopulki (moze palca tez) minelo mu to.niedawno wymienilem kable wn i przeszlo mu szarpanie na gazie ktore objawialo sie czyms takim jakby kola nie dostawaly ciaglej mocy tylko taka "szarpana" (sam silnik wchodzil na obroty bez problemu).czujnik temperatury nie zostal wymieniony.mechanik ktory sie nim zajmowal tak ze trzy dni stwierdzil ze musial kalibrowac dysze.po jego ingerencji auto jedzi juz ponad rok bez zarzutu. mam nadzieje ze uda Ci sie naprawic pozdrawiam slawek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.