Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] [WP12] pomoc przy zakupie 2.2 DCi


Gość sahaar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,zamierzam kupić Primerke 2.2 DCi sedan ,

chciałem sie poradzić na co mam zwrócić uwaga przed kupnem tego auta?

które roczniki silnika 2.2 Dci są japońska jednostką?

 

z góry dzieki za wszystkie porady :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest na łańcuchu, kombii daje radę na trasie, może mało dynamiczny, ale ekonomiczny, LPG KME DIEGo G3 spalanie w mieście max do 12 litrów a na trasie 10 -11.

zalety to komfort jazdy, wygodne autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie wiem

podstawa to czujnik lakieru, obleć autko do okoła, odpal, posłuchaj, jak nie będzie nic niepokojącego to obejrzyj spokojnie silnik czy nie ma wycieków, czy nie czyszczony nigdzie.

no i normalna sprawa, czy wszystkie szyby z jednego rocznika, czy środek nie zaniedbany, posprawdzaj wszystko dokładnie.

 

diesla odradzałbym, w sumie nie miałem nigdy własnego, ale jak czytam o turbinach, o kołach dwumasowych to utwierdza mnie w przekonaniu że benzyna w gazie to najlepszy wybór, choć są i zwolennicy diesli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roczniki szyb - pamiętaj, inny rocznik nie musi oznaczać wypadku, szyby często pękają od kamyków. Zwróc wtedy uwagę czy nie ma korozji wokół szyby to ważne.

Czujnik lakieru - kup nowy na allegro a później sprzedaż ze stratą 20-30 zł przedział 90-110 Um. Drugie lakierowanie ok 140-150.

Zawieszenie jest drogie - zwróć uwagę na luzy wahaczy itp. Popatrz na błędy i czy wszystkie kontrolki się świecą przy włączeniu zapłonu.

Pozdrawiam

P.S. Pamiętaj, że często auto mające 220.000 jest w lepszym stanie niż te co ma 150.000 - może się tak zdarzyć bo np trafisz na wymianę amorków, tarcz i całej zawieszki i masz kasę w kieszeni. A przy niższym przebiegu dużo przed Tobą ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz kupić diesla, to zacznij od turbiny.

Nie może być wycieków ani śladów grzebania.

Potem do sprawdzenia przewody powietrzne - rozpędź się do 50-60 na 3 biegu i mocno dodaj gazu - zobacz, czy nie kopci z tyłu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...