Gość smyndrok Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Witam!! Mam do Was Primerowcy prośbę i dwa pytania: - Czy jest możliwość wymiany napinacza rozrządu w 'SR20De' bez rozkopywania 1/4 silnika?? (Odkręcam filter oleju,pokrywe zaworów, wydzieram napinacz i zakładam nowy) jeśli tak, to: - Czy konstrukcja napinacza przez całą ewolucje SRów była taka sama?? (Mam ELEGANCKI napinacz z silnika 'Di' i czy mogę go zamontować w 'De') jeśli tak to proszę Was koledzy napiszcie jak to sprawnie zrobić, na co zwrócić uwagę i na jakie pułapki mogę się dać złapać. Nie stać mnie na mechanika z prawdziwego zdarzenia, a nerwy mi się już kończą bo w każdy ranek muszę rozrusznikiem napinać rozrząd (wyciągam kabel od cewki i kręcę aż nabije ciśnienie;) ) Jeśli naśmieciłem to przepraszam,ale nie ogarniam tej wyszukiwarki na forum;) Dziękuję i Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.