Gość deraa Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 witam samochód to p11 2.0 td kombi 99r a problem taki miałem wycieki oleju dałem do mechanika noi po wymianie uszcelki pod pokrywą wymianie rozrządu głowicy pokrywy itd dalej zostawia 2kropki oleju na ziemi zaglądam i wystko ok sucho tylko strużka oleju przy pasku rozrządu noto wracam do reklamacji okazuje zie że cieknie z wymienionego wcześniej symeringa od wałka noto poprawia jak wyciągnął okazało sie że musial krzywo założyć czy coś bo była na nim taka fałda która sie wytarła a wiec wymienił znów na nowy z własnej kieszeni nobo reklamacja przyjeżdżam do domu i 5 min niemineło znów kropka oleju noi podejrzewam to samo i znów pojade do reklamacji ale coś temu mechanikowi doradzić jak zakłada czy coś źle robi przy zkladaniu? jak powinno sie zakładać? co robić? bo sie już w pale niemieści żeby z tym samym 3 raz jechać może jakiś specjalny ten uszczelniacz kupić? albo odpukać wymieniać wałek bo może wytarty tak ale wolałbym tańsze rozwiązanie macie jakiś pomysł na rozwiązanie takiego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Deraa, z tego co napisałem o mechaniku , reklamacjach i kolejnych wizytach u niego , to myślę ,że na początek trzeba zmienić tego " fachowca " . Prawidłowo zamontowany simering nie będzie powodował żadnych wycieków. Znajdź koniecznie inny warsztat w swojej okolicy. Powodzenia - Sylvester. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 pojechałem do reklamacji nic nieplaciłem wstawil nowy i ten poprzedni poprostu zagioł sie przy zakładaniu dlatego błąd mechanika i już jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 Te simmeringi na wałku rozrządu są kierunkowe, tzn. mają ukształtowane specjalne skośne rowki na wardze współpracującym z czopem wałka które wpychają olej do środka komory silnika. Jeżeli zamontuje się simmering odwrotny to musi się lać, jest na nim strzałka w którą stronę ma pracować, jeżeli zamontuje się simmering nie kierunkowy bez tych rowków powinno być sucho ale pewnie będzie się pocić. Przyjżyj się tym simmeringom, w tym silniku powinny być one prawe czyli strzałka na simmeringu powinna być skierowana zgodnie z ruchem wskazówek zegarka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 dziękuje za cenną uwagę na przyszlość będe pamiętał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.