Darek Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Witam, Czy ktoś z kolegów dysponuje rozpiską przewodów z kostki sterowania/podgrzewania lusterkiem (kierowcy). W zasadzie to chodzi mi o parę przewodów do podgrzewania, lusterko nie podgrzewa się i nie wiem czy uszkodziła się mata grzewcza czy też nie dochodzi prąd do kostki. Łatwiej zmierzyć oporność niż demontować wkład z lusterkiem. Primerka P11 97r. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 mata na wkładzie do wymiany, lustro od strony kierowcy wepchnąć na maxa, wkrętak od strony szyby pomiędzy lusterko a obudowę i przesunąć wkład aż wyskoczy z zatrzasków, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Dzięki za podpowiedź (chociaż wolałbym upewnić się przed rozbiórką lusterka czy to na pewno mata). Auto mam od lutego 2011 i od początku podgrzewanie nie działało, a coś tam przy drzwiach było grzebane. btw Czy starą matę można jakoś usunąć, czy raczej nową nakleić na starą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 nie pamiętam jak tam jest, ale jak zdejmiesz tapicerkę to już lustro moment na zewnątrz czyli jakieś 10min roboty i wtedy zobaczysz, teraz odnośnie maty, potrzebujesz: opalarkę, nową matę, taśmę dwustronną, jak wyjmiesz lustro to jest w takim plastiku, trzeba go podgrzać aż zmięknie i zdjąć ze szkła, następnie kombinereczki i zrywasz starą matę tak jak plaster z rany, kleisz nową taśmę i przyklejasz matę, znowu grzejesz plastik aby lustro wskoczyło w ramki i już tylko zamontować w obudowie i lusterko znowu grzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Ok dzięki . Z dalszych oględzin wyniknęło że przewody do podgrznia lusterka to 2 czarne - pomierzyłem i wyszła "przerwa w obwodzie", więc zapewne mata do wymiany (choć trochę łudzę się że, może tylko styki zaśniedziały ) Poprosze jeszcze o szczegółową instrukcję jak wyjąć lusterko. Czy wychylić maksymalnie na zewnątrz obudowy prawą stronę lusterka (czyli przesterowanie silniczkiem na maksa w lewo) i podważać wkrętakiem "od strony szyby". Czy odwrotnie? Jak zaglądnąłem w powstałą szczelinę (od strony szyby) to miałem wrażenie że lusterko jest nasunięte na "kołyskę" i najpierw należało by przesunąć je w prawo (w stronę szyby) a potem podważyć, ale tak się nie da, bo zatrzaski po lewej trzymają. Sorki że tak dopytuję ,ale wolę zapytać 5 raz niż jednym nierozważnym ruchem zdemolowć wkład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Wkład lusterka jest trzymany w 3 punktach. Na środku jest zatrzask na kulce, i dwa sworznie z gwintem wchodzące w silniczki, do regulacji. Przechyl maksymalnie w dół i maksymalnie do samochodu, żeby sworznie wyszły z gwintu silniczków, i z zewnątrz można było włożyć śrubokręt na szmatce. Podważ mocniej i zeskoczy z kulki, która jest na środku lusterka. Nic nie zdemolujesz, sworznie w silniczkach są sprężynowane nic się nie zepsuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.