Gość Kudi Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Witam, mam Nissana Primerę P11 z 2000r . Ostatnio zaczęło coś mi piszczeć w przednim prawym kole( piszczenie pojawia się po przejechaniu około 5-8km, piszczy przy minimalnych skrętach , gdy mam wyprostowane koła piszczenie ustępuje[idealnie wyprostowane]. Gdy wcisnę hamulec także piszczenie ustępuje). Byłem u paru mechaników i powiedzieli mi ze to górny wahacz,wymieniłem go, lecz nadal piszczy. Proszę o odpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 jaki kupiłeś wahacz?? czy jest założony zgodnie ze sztuką??, czyli dokręcany na maxa po opuszczeniu samochodu albo po podniesieniu za piastę, jeżeli został na maxa skręcony na podniesionym tylko samochodzie to prawdopodobnie zostały zerwane gumy i jest znowu do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kudi Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Wahacz jest firmy Lemforder.Możliwe ze był skręcany na maxa na podniesionym samochodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Lamforder ma łożyska, czyli nie ma znaczenia jak był skręcany, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Lemforder nie musi byc na lozyskach. Patrzyl sprzedawca w katalog i sa na tulejach . Cena 140 zl Natomiast firmy 555 tez na tulejach 180zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 mam Lamfordera na łożyskach 160zł chyba o ile dobrze pamiętam, dlatego tak napisałem, jak wyżej wymieniany wahacz nie ma łożysk i był skręcany na podniesionym aucie bez podparcia piasty, to pewnie już po nim i nadaje sie znowu do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 W takim ukladzie jak TY masz na lozyskach to kaze mu szukac tez takich wahaczy. Powiedz mi jeszcze jedno. Czy te dlugie 2 sruby te co skrecasz lape i wspornik amortyzatora zostaja te same czy sa w zestawie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 zostają te same tylko masz nowe nakrętki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 A ja po rozebraniu wahacza LEMFORDER (na tulejach)stwierdzam że bez żadnej szkody dla wahacza można go dokręcać na podniesionym aucie. Metalowe tuleje (te co śrubę się przez nie przekłada) mają możliwość obracania się wokół swojej osi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 może nie ma łożysk, nie rozbierałem go jeszcze ale właśnie tuleja kręci się w środku i tak jak pisałem wyżej nie ma potrzeby podnoszenia piasty do góry, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kudi Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Proszę o inne sugestie w sprawie piszczenia w kole.A możliwe żeby to były klocki albo jakaś blacha obciera? Edytowane 10 Września 2011 przez Kudi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 ocierać może osłona tarczy hamulcowej, sprawdź czy nie jest pozaginana podczas wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 na 99% poluzowała się nakrętka ta duża na środku koła, klucz + 2m rurki i będzie cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kudi Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Odkręcałem oba koła i jedno koło strasznie się grzeje(tarcza i zaciski są bardzo gorące). Przeczytałem gdzieś na forum ze klocki powinny być równomiernie zdarte,a u mnie w tym kole co się grzeje są 2-3 razy bardziej zdarte niż w drugim kole. Do wymiany są tylko klocki czy możliwe że to łożysko piasty dostaje temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 możliwe, ze zacisk nie odbija Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Najlepiej rozebrac i wyczyscic klocki hamulcowe . Już nie jeden temat był o nie równo zdzierających klockach. Pewnie jest kurz i rdza czy zapiekłe klocki dlatego są gorace. Najlepiej przejżrzeć wszystkie klocki przednia i tylnią oś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vince.vega Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Jam miałem podobne objawy ( maj 2011 ) i wymieniłem klocuszki w warsztacie na nowe ( oczywiście wyczyścili wszystko dodatkowo) i zrobiłem do teraz z 7 tyś km i zero problemów ( jedyne co mnie bolało to koszt klocków. Z tego co pamiętam to TRW bodajże. Nie pamiętam za mocno bo mam swojego mechanika który o mnie dba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kudi Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Już się wyjaśniło. Klocki były zdarte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.