Myrek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Wziąłem się za remont swojego nismo i wgłębiam się coraz dalej z jego zakamarki Teraz doszedłem do zbiorniczka z płynem i postanowiłem wymienić płyn. Jak się to robi? Gdzie się go spuszcza i jak odpowietrzyć układ? Czy trzeba po kolei odkręcać przewody przy każdym kole, czy robi się to jakoś inaczej? Rozumiem, że do nismo leje się DOT 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Wziąłem się za remont swojego nismo i wgłębiam się coraz dalej z jego zakamarki Teraz doszedłem do zbiorniczka z płynem i postanowiłem wymienić płyn. Jak się to robi? Gdzie się go spuszcza i jak odpowietrzyć układ? Czy trzeba po kolei odkręcać przewody przy każdym kole, czy robi się to jakoś inaczej? Rozumiem, że do nismo leje się DOT 3 ja pare dni temu wymienialem plyn przy kazdym kole odkrecasz i spuszczasz najlepiej wezykiem do jakiegos zbiorniczka plyn ci zleci no i dolewasz nowy i po klopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Myrek Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 A spuszcza się go odkręcając przewód czy może odkręca się taki mały dziubek i z niego spływa płyn? Robi się to przy każdym kole? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafalski Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 A spuszcza się go odkręcając przewód czy może odkręca się taki mały dziubek i z niego spływa płyn?Robi się to przy każdym kole? robi sie to przy kazdym kole odkrecasz nakladasz wezyk i leci jak cale wyleci lecisz do nastepnego kola zacznij od tylu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2005 Kup DOT'a 3 albo 4 i rob wszystko w nastepujacy sposob: 1. strzykawka wyciagnij stary plyn ze zbiorniczka pod maska. 2. wlej nowy plyn do zbiorniczka 3. dostan sie do zaciskow i odkrecajac odpowietrzniki spusc stary plyn postepujac jak przy odpowietrzaniu hamulcow (potrzebne dwie osoby - jedna pompuje, druga odpowietrza). Plyn spuszczasz az do pojawienia sie w przewodzie nowego plynu ktory bez klopotu odroznisz w butelce do ktorej bedziesz spuszczal stary. 4. j.w. kazde kolo osobno. wazne by pilnowac zbiorniczka pod maska by nowy plyn nie zlecial calkiem i zeby nie dostalo sie powietrze do przewodow hamulcowcyh. Trzeba dolewac nowego plynu do zbiorniczka co jakis czas... dobrze jak robi to trzecia osoba i dolewa go z butelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.