Gość maslana200 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 ostatnio jechalem dluzsza trase autostrada i przy szybkosci powyzej 120 samochod dostawal dziwnych wibracji,moze to krzyzak ale ten mniejszy,moze ktos zna wymiary bo wiekszy wmienialem 76/24 i zaoszczedzilem 500 zl w stosunku do cen serwisowych i jeszcze jedno pytanie drze opony z przodu po zewnetrrznej stronie z zawieszeniem wszystko ok samochod oprocz polnej 500m do domu jezdzi po asfalcie,podobnie mialem w l-200 ale drzalo tak mocno ze nie moglem przekroczyc 100 i zona z dzieckiem nie mogli wysiedziec i to byl krzyzak moze teraz tez tak jest prosze o porade gdzies na forum ktos podawal wymiary ale nie moge znalezc pozdrawiam fanow pick upow jezdze nimi ponad 10 lat i innego auta dla siebie nie widze maslana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A to nie lepiej kupic krzyzaki na alledrogo ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) krzyżak przedni wał wszystkie d40 WYMIARY 27x74.6 W sklepie z częściami do samochodów ciężarowych kupiłem za niecałe 40 zł Edytowane 10 Września 2011 przez Sabt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maslana200 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waniu Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Bardzo ci trzęsie tym autem.Jak zrobisz to napisz co to było bardzo mnie to ciekawi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 na 99% krzyżak. W moim przypadku było identycznie , tak jeździłem od szarpaków do wulkanizacji (mam kola 20) później do mechanika i tak wyszło 3x wulkanizacja 2x szarpaki i 2x mechanik . W końcu oczywiście drugi mechanik znalazł krzyżak , po wymianie krzyżaka okazało się że reduktor jest również do wymiany, gdyż za długo jeździłem z rozwalonym krzyżakiem . Po wymianie wszystko wróciło do normy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Przy jakim przebiegu krzyżak daje znać o sobie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 u mnie 80tyś km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waniu Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Panowie który to krzyżak bo kumpel ma tak samo i pojechał do serwisu w norwegii i nie mogą znależć przyczyny.Jak sprawdzić czy jest dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Trzeba wstawić samochód na podnośnik i ręcznie poruszać wałem, aby wyczuć luz i stuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 U mnie też trzęsie i krzyżaki sprawdzone, w Nissanie mieli na podnośniku powiedzieli, że ok. Nie wiem gdzie szukać przyczyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Servis beeeee.... Nic nie umnieją oprócz kasowania Szukaj krzyżaki rdzawy nalot to pierwszy objaw zużycia jeszcz przed pojawieniem się wyczówalnego luzu U mnie pojawił się przy 92tk Recepta Allegro i dosłownie 30 minut roboty sama przyjemność Półosie przednie luzy przegubów (przy zwrotnicy) lub krzyżaków (wyjście z dyferencjału) Koła opony uszkodzenia osnowy ( wybrzuszenia podnieś auto kręć kołami będzie widać ) felgi pęknięcie krzywizna ( akcja serwisowa ) Nie wyważenie któregoś koła ja u siebie do każdego koła mam wsypane kuleczki zapomniałem nazwy które to właśnie wyważają koło Nieważne ile nazbieram błota na feldze koło zawsze jest wyważone sprawdzone przez prawie rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maslana200 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Bardzo ci trzęsie tym autem.Jak zrobisz to napisz co to było bardzo mnie to ciekawi! krzyzak,krzyzak radze wymienic oba jednoczesnie kup w normalnym sklepie takie z kalamitkami i przy wymianie oleju przesmaruj i spoko moze ominie wymiana walu pozdro maslana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry341 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 mam to samo, krzyżak z przodu, szumiało i trzęsło, dla spokoju wymienie przód i tył. .. przejechane 194kkm.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waniu Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Z przodu to który bo jest ich w sumie 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry341 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) pęknięty od przedniego mostu - konkretniej bliżej skrzyni - wymiar 27x74,9; cena w sklepie 54 pln /szt na tył zamowiłem z kalamitkami po 140 pln/szt tak celem doinformawania bo może co niektórzy będą mieli podobnie rocznik nawary 12/2007, Przednie krzyżaki mają rozmiar 27x72 a nie jak podają 27x74,2 W katalogu części jest napisane, że 27x72 dotyczy samochodów <2006, Edytowane 11 Listopada 2011 przez Harry341 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waniu Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Panowie kumpel wymienił przednie krzyżaki to znaczy na przednim wale,opony a i mówił że krzyżaki na tyle zmieniał 2 miesiące temu i nadal mu coś bije powyżej 100.Czy możliwe że te krzyżaki z tył są juz do wymiany?Mówił że przejechał na nich jakieś 20 tyś.Patrzyłem do niego i jeden krzyżak jest taki jakby za mały to znaczy jak poruszałem wałem góra i dół to ma luz tak z milimetr tak ma być?Nie mam czasu zaglądnąć do mojego więc jak coś wiecie to piszcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Nie powinno być tam luzu. Tak uważa mój mechanik. Jeśli po wymianie krzyżaków nadal są drgania, to może być wina wału. Na przykład wymaga wyważenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eldritch Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Panowie,czy ktoś mógłby ` w dwóch zdaniach` podać pełną i jednozanczną wiedzę na temat krzyżaków?chodzi mi o ich ilość i wymiary.wiem,że jest to omówione w kilku tematach na forum,ale po przeczytaniu ich wszystkich mam tylko mętlik...w tym temacie jest wyżej napisane,że są 4 krzyżaki,wymiary też są podane,ale też rózne.Sprawdzałem na allegro i co do tyłu sie w zasadzie zgadza-wymiar podawany to 27x92.Ale już na przód są podawane 2 rozmiary na allegro- 27x74,6 i 27x82 i to do tego samego rocznika.Biorąc na logikę pomyślałbym,że sa 2 z przodu o różnych rozmiarach i 2 z tylu o takim samych rozmiarze,ale ponieważ ze mnie żaden mechanik,to się sam nie dokombinuję tego.mam przy gwałtownym dodaniu gazu stuk pod autem,wiec myślę że to właśnie będzie krzyżak.chcę kupić wszystkie od razu i podjechać do mechanika ,żeby mi powymienił. Dałoby się to klarownie opisać? z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 2x mniejsze z przodu jednakowe 2x większe z tyłu jednakowe Co do wymiarów to nie pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 (edytowane) 27x76 i 27x94. Jak będziesz potrzebował daj znać na priv to pomogę. Edytowane 15 Lutego 2012 przez glo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eldritch Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 dzięki za podpowiedzi dotyczące krzyżaków...okazało się,ku mojemu zdziwieniu że krzyzaki u mnie są ok. sugestia przebiegiem(100tys) i delikatnym stuknięciem `czegoś pod autem`przy zmianie biegów okazały się nietrafione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomwar Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Cześć, u mnie też pojawiły się wibracje podczas jazdy, ale nie pochodziły od krzyżaków. Winne okazało się łożysko w reduktorze na wyjściu na przedni wał. Obecnie stoi w serwisie, potraktowali to jako naprawę gwarancyjną. Oczywiście w wcześniej nie mieli takiej ust erki w żadnej navarze .... Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 wykonujecie podobne czynności do tych co ja robiłem , wymieniałem krzyżak , reduktor (drugim razem łożyska ) , u mnie okazało się że wibracje jakie dostawał samochód pochodziły od przedniego wału napędowego , zanim popadniecie w naprawę reduktora wykręcie przedni wal (bez przedniego wału można też jeździć) sprawdźcie czy przypadkiem bicie nie ustąpiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomwar Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 wykonujecie podobne czynności do tych co ja robiłem , wymieniałem krzyżak , reduktor (drugim razem łożyska ) , u mnie okazało się że wibracje jakie dostawał samochód pochodziły od przedniego wału napędowego , zanim popadniecie w naprawę reduktora wykręcie przedni wal (bez przedniego wału można też jeździć) sprawdźcie czy przypadkiem bicie nie ustąpiło. dzięki za podpowiedź, zapytam w serwisie czy wyważyli wał - bo najprawdopodobniej on był przyczyną wysypania łożyska w reduktorze. Jutro mam mieć gotowe auto do odbioru, dam znać. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.