Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wibracje samochodu


Gość maslana200
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość maslana200

ostatnio jechalem dluzsza trase autostrada i przy szybkosci powyzej 120 samochod dostawal dziwnych wibracji,moze to krzyzak ale ten mniejszy,moze ktos zna wymiary bo wiekszy wmienialem 76/24 i zaoszczedzilem 500 zl w stosunku do cen serwisowych i jeszcze jedno pytanie drze opony z przodu po zewnetrrznej stronie z zawieszeniem wszystko ok samochod oprocz polnej 500m do domu jezdzi po asfalcie,podobnie mialem w l-200 ale drzalo tak mocno ze nie moglem przekroczyc 100 i zona z dzieckiem nie mogli wysiedziec i to byl krzyzak moze teraz tez tak jest prosze o porade gdzies na forum ktos podawal wymiary ale nie moge znalezc pozdrawiam fanow pick upow jezdze nimi ponad 10 lat i innego auta dla siebie nie widze maslana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzyżak przedni wał wszystkie d40 WYMIARY 27x74.6

 

W sklepie z częściami do samochodów ciężarowych kupiłem za niecałe 40 zł :)

Edytowane przez Sabt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

na 99% krzyżak. W moim przypadku było identycznie , tak jeździłem od szarpaków do wulkanizacji (mam kola 20) później do mechanika i tak wyszło 3x wulkanizacja 2x szarpaki i 2x mechanik . W końcu oczywiście drugi mechanik znalazł krzyżak , po wymianie krzyżaka okazało się że reduktor jest również do wymiany, gdyż za długo jeździłem z rozwalonym krzyżakiem . Po wymianie wszystko wróciło do normy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Servis beeeee.... Nic nie umnieją oprócz kasowania

Szukaj krzyżaki rdzawy nalot to pierwszy objaw zużycia jeszcz przed pojawieniem się wyczówalnego luzu U mnie pojawił się przy 92tk

Recepta Allegro i dosłownie 30 minut roboty sama przyjemność

Półosie przednie luzy przegubów (przy zwrotnicy) lub krzyżaków (wyjście z dyferencjału)

Koła opony uszkodzenia osnowy ( wybrzuszenia podnieś auto kręć kołami będzie widać ) felgi pęknięcie krzywizna ( akcja serwisowa )

Nie wyważenie któregoś koła ja u siebie do każdego koła mam wsypane kuleczki zapomniałem nazwy które to właśnie wyważają koło

Nieważne ile nazbieram błota na feldze koło zawsze jest wyważone sprawdzone przez prawie rok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maslana200

Bardzo ci trzęsie tym autem.Jak zrobisz to napisz co to było bardzo mnie to ciekawi!

krzyzak,krzyzak radze wymienic oba jednoczesnie kup w normalnym sklepie takie z kalamitkami i przy wymianie oleju przesmaruj i spoko moze ominie wymiana walu pozdro maslana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pęknięty od przedniego mostu - konkretniej bliżej skrzyni - wymiar 27x74,9;

cena w sklepie 54 pln /szt

na tył zamowiłem z kalamitkami po 140 pln/szt

 

tak celem doinformawania bo może co niektórzy będą mieli podobnie

rocznik nawary 12/2007,

Przednie krzyżaki mają rozmiar 27x72 a nie jak podają 27x74,2

W katalogu części jest napisane, że 27x72 dotyczy samochodów <2006,

Edytowane przez Harry341
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie kumpel wymienił przednie krzyżaki to znaczy na przednim wale,opony a i mówił że krzyżaki na tyle zmieniał 2 miesiące temu i nadal mu coś bije powyżej 100.Czy możliwe że te krzyżaki z tył są juz do wymiany?Mówił że przejechał na nich jakieś 20 tyś.Patrzyłem do niego i jeden krzyżak jest taki jakby za mały to znaczy jak poruszałem wałem góra i dół to ma luz tak z milimetr tak ma być?Nie mam czasu zaglądnąć do mojego więc jak coś wiecie to piszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie powinno być tam luzu. Tak uważa mój mechanik. Jeśli po wymianie krzyżaków nadal są drgania, to może być wina wału. Na przykład wymaga wyważenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Panowie,czy ktoś mógłby ` w dwóch zdaniach` podać pełną i jednozanczną wiedzę na temat krzyżaków?chodzi mi o ich ilość i wymiary.wiem,że jest to omówione w kilku tematach na forum,ale po przeczytaniu ich wszystkich mam tylko mętlik...w tym temacie jest wyżej napisane,że są 4 krzyżaki,wymiary też są podane,ale też rózne.Sprawdzałem na allegro i co do tyłu sie w zasadzie zgadza-wymiar podawany to 27x92.Ale już na przód są podawane 2 rozmiary na allegro- 27x74,6 i 27x82 i to do tego samego rocznika.Biorąc na logikę pomyślałbym,że sa 2 z przodu o różnych rozmiarach i 2 z tylu o takim samych rozmiarze,ale ponieważ ze mnie żaden mechanik,to się sam nie dokombinuję tego.mam przy gwałtownym dodaniu gazu stuk pod autem,wiec myślę że to właśnie będzie krzyżak.chcę kupić wszystkie od razu i podjechać do mechanika ,żeby mi powymienił.

Dałoby się to klarownie opisać?

z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dzięki za podpowiedzi dotyczące krzyżaków...okazało się,ku mojemu zdziwieniu że krzyzaki u mnie są ok.

sugestia przebiegiem(100tys) i delikatnym stuknięciem `czegoś pod autem`przy zmianie biegów okazały się nietrafione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

u mnie też pojawiły się wibracje podczas jazdy, ale nie pochodziły od krzyżaków. Winne okazało się łożysko w reduktorze na wyjściu na przedni wał. Obecnie stoi w serwisie, potraktowali to jako naprawę gwarancyjną. Oczywiście w wcześniej nie mieli takiej ust erki w żadnej navarze ....

 

Pozdrawiam

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykonujecie podobne czynności do tych co ja robiłem , wymieniałem krzyżak , reduktor (drugim razem łożyska ) , u mnie okazało się że wibracje jakie dostawał samochód pochodziły od przedniego wału napędowego , zanim popadniecie w naprawę reduktora wykręcie przedni wal (bez przedniego wału można też jeździć) sprawdźcie czy przypadkiem bicie nie ustąpiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykonujecie podobne czynności do tych co ja robiłem , wymieniałem krzyżak , reduktor (drugim razem łożyska ) , u mnie okazało się że wibracje jakie dostawał samochód pochodziły od przedniego wału napędowego , zanim popadniecie w naprawę reduktora wykręcie przedni wal (bez przedniego wału można też jeździć) sprawdźcie czy przypadkiem bicie nie ustąpiło.

dzięki za podpowiedź, zapytam w serwisie czy wyważyli wał - bo najprawdopodobniej on był przyczyną wysypania łożyska w reduktorze. Jutro mam mieć gotowe auto do odbioru, dam znać.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...