Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wibracje samochodu


Gość maslana200
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witaj tez o tym myślałem ... ale jeszcze mysłe o łożyskach tylnych pòłosi maja delikatny luz taki naprawdę mało wyczòwalny ... po analizie dzisiejszej stwierdzam ze bardziej częsie buda drgania na podłodze kierownicy  niż huczy tzn drzy całym autem i energiczny skręt w prawo drżenie ustaje a ktòry obstawiasz prawy lewy lepiej cala polos czy sam przegòb ... jakiś droższy czy zamiennik z allegro ??????czy moze cala polos ...zasranaiam sie doglebnie od kiedynto mam ale jechqlem ok 40 km z wlaczonym napedem na 4kolo po takim deszcu ze sniegiem to bylo zaraz po,kupnie imchyba od tej pory czekam na odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij wał i daj do wyważenia. Może o coś zahaczyłeś albo kamień przywalił.... Ciężarki mogą być nieruszone na wale , ale wał bije przy tej predkosci. Takie objawy daje niewyważony wał napędowy

Edytowane przez dzemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką sytuację przy identycznych prędkościach. U mnie były luzy na krzyżakach wału  przedniego napędu. Po wymianie usterka znikła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie wygląda na wał ... opony i felgi na ogół przy niższych prędkościach ale kto wie i jeżeli nie opony i felgi to ... (można przód z tyłem zamienić, lub po jednym z zapasem i zobaczyć czy jakaś różnice widzisz)

 

Czy drżenie jest wyraźniejsze przy przyspieszaniu ? > do sprawdzenia przeguby wewnętrzne.

 

jeżeli krzyżaki ok to pewnie wał : wał profilaktycznie tak czy siak można wyważyć ale musisz to zrobić na samochodzie nie oddzielnie koszt ze 150zł, przy okazji tego będzie można podpatrzeć na warsztacie co wpada w drgania.

 

Sprzęgło by trzęsło przy określonych obrotach nie przy prędkości.

 

a nie masz możliwości samemu podnieść auta i pojeździć w miejscu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

na autostradzie zauważyłem ostatnio drgania przy prędkości 100-120km/h (poniżej i powyżej ustępują) bez przedniego napędu, czy to wina krzyżaków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam, mnie męczą te wibracje również, więc dziś sprawdziłem że jednak wał przedni u mnie nie pracuje gdy mam ustawone na 2H (tylni napęd) i ręczne sprzegiełka na piaście rozłączone, bo wszyscy piszą że wał przedni tez zawsze  sie obraca.....

U mnie nie.

Załączyłem raz i odłączyłem przedni napęd i bije tak samo..... pytanie zatem czy to dowód na to że coś się dzieje z tylnim wałem?

Miałem wymieniany podporę gumową wału, jeden krzyżak i wyważane w warsztacie .....hiszpańskim....  za 170 euro......nie ufam za grosz tym fucherom....

opony nowe bo myslałem że to od opon,

na nowych też bije jak cholera , tak miedzy 80-95km na godz. potem to az strach....jechac szybciej,

Nie wiem co dalej robic 

Czy wymieniać drugi krzyżak? i znowy wyważanie..... 

Luzu nie było jak sprawdzałem ręcznie pod autem....

 

Poradźcie koledzy....!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...