Irekm Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam Wszystkich. Jestem nowy na forum, miałem ten sam problem co u Kolegów powyżej, u mnie po rozebraniu i dokładnemu obejrzeniu tego rdzenia i przeczytaniu tematów na forum, doszedłem do wniosku że żaden klej tu nie pomoże a jeżeli nawet to na krótko. Krótka decyzja, po rozmowie telefonicznej wysłałem do Valdi-chłodnice do regeneracji. Mam nadzieję że za dwa dni będzie po problemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASP Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 @Irekm i jak po kuracji w Valdi sprawuje się intercooler? Jak wyglądał czas wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irekm Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Witam. Do tej pory jest super, skończyły się wszystkie problemy. Po wyjęciu z paczki wyglądał bardzo masywnie, rdzeń jest grubszy i porządnie wspawany w zbiorniki spawem aluminiowym. Czas realizacji to trzy dni w obie strony. Ja jestem bardzo zadowolony. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rox Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jestem amatorem jezeli chodzi o silniki diesla. Ale logicznie myslac...skoro IC chlodzi powietrze dolotowe to skad sie w nim bieze olej? Z odmy? A moze sprawna turbina pluje olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 (edytowane) Witam. Do tej pory jest super, skończyły się wszystkie problemy. Po wyjęciu z paczki wyglądał bardzo masywnie, rdzeń jest grubszy i porządnie wspawany w zbiorniki spawem aluminiowym. Czas realizacji to trzy dni w obie strony. Ja jestem bardzo zadowolony. Polecam. Czy zauważyłeś po wymianie IC jakąś znaczącą poprawę w pracy samochodu podczas jazdy? Edytowane 22 Sierpnia 2012 przez Geodeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolanych Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Oto i mój intercooler po wymianie!! Mocny niesamowicie, palcem nie zegniesz!!! Robilem w Minsku (Białoruś), koszt- okolo 530zł. Nic teraz nie kopci i przyspieszenie jest lepsze! A najważniesze- SILNIK JEST IDEALNIE CZYSTY!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efene79 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 witam po zakupie x-traila w styczniu tego roku wymienilem stary intercooler na uszczelniany w firmie w Tarczynie (mozna znalezc na allegro), usluga ekspresowa i cena w okolicach 800-900 zl.po 50 tys wszystko dziala jak nowe.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcio_100 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Witam, wydaje się, że i mnie ten problem dotyczy, auto ma przebieg ponad 230 tys. km. Co ciekawe kupiłem przy przebiegu 157 tys. km z wymienionym intercoolerem, który został zakupiony w firmie Radiator service (chłodnice24). Zatem intercooler przejechał 70 tys. km i chyba umiera. Załączam zdjęcia i proszę o jednoznaczną opinię. I jeszcze jedno: auto jeździ bez zarzutu, przyśpiesza jak należy, raczej nie kopci, dobrze pali, wyciek na razi jest dość skąpy...... czy mogę jeszcze użytkować auto do czasu, aż pojawią się poważniejsze objawy, czy raczej nie powinienem czekać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolanych Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 Jeżeli planujesz tym autem jedzić jeszcze z 50 tys/, to lepiej jedź do naprawy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marcio_100 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 Jeżeli planujesz tym autem jedzić jeszcze z 50 tys/, to lepiej jedź do naprawy!!! Takich rad to ja nie potrzebuję - jakieś konkrety? Kolega chyba niewiele ma do powiedzenia jak mniemam...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 14 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 Ja bym to naprawił. Wszelkie nieszczelności w dolocie powodują że turbo musi mocniej dmuchać aby nadrobić straty, co za tym idzie szybciej się zużywa. To co zaoszczędzisz teraz na spawaniu IC to wydasz z zawiązką na regenerację lub wymianę turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi-chlodnice Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 ZAPRASZAM DO NAS Z TYM INTERCOOLEREM POMOŻEMY NAPRAWIĆ TEN PROBLEM zapraszam do obejrzenia zdjec naszych intercoolerów i chłodnic wykonywanych na zamówienie klienta http://valdi-chlodnice.pl/galeria.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Ja bym to naprawił. Wszelkie nieszczelności w dolocie powodują że turbo musi mocniej dmuchać aby nadrobić straty, co za tym idzie szybciej się zużywa. To co zaoszczędzisz teraz na spawaniu IC to wydasz z zawiązką na regenerację lub wymianę turbo. Turbo nie może dmuchać słabiej lub mocniej, zależnie od poboru sprężonego powietrza! Jego obroty są wymuszone przepływem spalin, a nie pracą jakiegoś silnika kręcącego wałem. Spaliny napędzają turbinę, która kręci się tym szybciej im więcej spalin na nią leci. Turbina napędza wał, a wał przekazuje moment obrotowy na sprężarkę. Niemożliwe jest aby od nieszczelnego IC coś stało się turbinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 17 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2012 Turbo nie może dmuchać słabiej lub mocniej, zależnie od poboru sprężonego powietrza! Jego obroty są wymuszone przepływem spalin, a nie pracą jakiegoś silnika kręcącego wałem. Spaliny napędzają turbinę, która kręci się tym szybciej im więcej spalin na nią leci. Turbina napędza wał, a wał przekazuje moment obrotowy na sprężarkę. Niemożliwe jest aby od nieszczelnego IC coś stało się turbinie. To wszystko prawda ale w turbawce bez zmiennej geometri. A w dCi jest zmienna geometria i straty na nieszczelnościach są kompensowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 To wszystko prawda ale w turbawce bez zmiennej geometri. A w dCi jest zmienna geometria i straty na nieszczelnościach są kompensowane. Zmienna geometria polega na zmianie ustawień kierownicy, przez którą spaliny trafiają na turbinę. Zmienna geometria przepływu stosowana jest po to, aby z jednej strony zwiększyć spręż przy niskim przepływie spalin, a z drugiej uchronić układ sprężania przed zbyt dużym ciśnieniem. Straty na nieszczelnościach nie robią większej różnicy w sterowaniu takiego układu - taki system powinien być sterowany ciśnieniem w układzie dolotowym, a nie zapotrzebowaniem silnika na tlen. Ciśnienie powietrza w układzie będzie mniej więcej stałe, nawet jeśli kilka % ucieknie szparami (przepływ przez niewielkie szczeliny wiąże się z dużą stratą ciśnienia). Natomiast silnik dostanie go mniej, co odbije się na jego osiągach i zwiększonej emisji sadzy. W skrajnym przypadku gdy silnik zacznie ssać powietrze bez sprężania jego wydajność będzie bardzo niska, ale co za tym idzie ilość spalin będzie niska, a to odbije się na mniejszej prędkości obrotowej turbiny (i nawet ustawienie łopatek kierownicy dostosowane do niskich prędkości obrotowych silnika i niskich przepływów spalin nie pomoże). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 19 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2012 przy zbyt wysokim ciśnieniu przeważnie jest zawór upustowy ps też mam ICek rozszczelniony. Ze względu na dalsze planowane zmiany będę się tym musiał zająć najpóźniej w przyszłym miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_lolek Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 ja tez już sam nie wiem co robić, jak sprawdzaliście intercooler ? Auto od jakiegoś czasu nie jechało tak jakby nie miało turba, zakupiłem nowe turbo. Wyciągnałem stare okazalo się że jest tylko troche zapaćkane olejem łopatki ok (zero luzu). Założyłem używaną turbine wzrost mocy jedynie od 3 tys obrotów , sprawdzałem wszystkie węże i są okej , co za tym idzie po wymiany turba zaczął mi silnik dziwnie hulać na jałowych, może być aż taka różnica przy nieszczelnym icku ? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi-chlodnice Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Najlepiej sprawdzić intercooler od strony pasażera jeżeli jest zabrudzony olejem na łączeniu rdzenia ze zbiornikami, będzie to oznaczało żę jest nieszczelny to może być przyczyna dziwnej pracy silnika bo układ łapie lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_lolek Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Sprawdziłem był trochę zapaćkany olejem. Poszedlem w inną stronę , sprawdziłem najpierw przepływomierz ile ma V okazało się że przepływka powietrza była zabrudzona i komputer źle podawał dawke , po przeczyszczeniu go zmywaczem do hamulców od razu inne auto i trubawka bierze praktycznie od 1900 obr. Polecam sprawdzić przepływkie jeśli auto nie jedzie, faluje i turbo słabo dmucha ( moim zdaniem teraz nie potrzebnie wymienialem turbo bo stare lało troche olejem ale nie miało żadnych luzówi łopatki tez ok ale zostawiam stare turbo albo sprzedam albo się przyda ) Jak sprawdzić przepływke : sprawdzic napiecie mas/air przy właczonym zaplonie ale silnik nie może pracować tylko właczony zaplon jesli komputer pokaże napiecie wieksze jak 1.04 volta przepływomierz jest do wymiany jesli mniejsze niz 1.04 prosze umyć go zmywaczem hamulcowym w sprayu. tolerancja z prZeplywomierzem 0.94v minimum jesli jest 0.67v przeplywka szrot Ja miałem 0.67 i po przeczyszczeniu daje 1V . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi-chlodnice Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Cena za intercooler zależnie od typu 749 zł lub 799 zł. (dla członków forum 5 % rabatu). Gwarancja jest jest w paczce z intercoolerem (pisemna na 24 miesiące). Intercoolery są na wzmacnianym rdzeniu. Nigdy wiecej już nie pusci. Oto nasz robota: Tu link http://allegro.pl/li...d&change_view=1 Edytowane 22 Stycznia 2013 przez valdi-chlodnice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chłodnice Konarscy Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Z przyjemnością chciałbym Was poinformować, że mamy promocję na wymiany rdzeni w intercoolerach. Promocja będzie trwała tylko do końca kwietnia. Ceny naprawdę atrakcyjne. Jakość wymiany rdzenia bardzo wysoka. Podaję link na allegro http://allegro.pl/intercooler-nissan-x-trail-nowy-mega-promocja-i2997175516.html Pozdrawiam i zapraszam do Warki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Ja mam pytanie do Panów "valdi-chłodnice" oraz "Chłodnice Konarscy" reklamujących regenerację Jaki wpływ ma wymiana rdzenia na: 1. pojemność IC 2. opory przepływu IC Sprawdzaliście to, możecie zamieścić tu wyniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chłodnice Konarscy Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam ponownie, niestety ilość intercoolerów jakie otrzymaliśmy spowodowały wyczerpanie zapasów materiału, a co za tym idzie w nowej dostawie cena będzie taka jak poprzednio, czyli . Niestety nie udało się nam zdobyć materiału tak dobrego jakościowo w stosunkowo niskiej cenie. Jeśli cokolwiek się zmieni oczywiście będziemy onformować. Cena będzie wynosiła 799 zł, bo niestety w poprzednim poście nie dopisałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 No szkoda, że wczesniej nie zauważyłem. Mój co prawda tylko trochę się poci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geodeta Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) LeonMP, dnia 11 Lut 2013 - 20:37, napisał: No szkoda, że wczesniej nie zauważyłem. Mój co prawda tylko trochę się poci. Edytowane 27 Maja 2013 przez Geodeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.