oguh Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 (edytowane) Czesc, Chyba rozszczelnia mi sie intercooler na razie nie kapie ale jak na foto poci sie. Czy juz interweniować czy co radzicie? Ps. Jak wg Was dlugo moge na tym jezdzic? Pozdrawiam patrz foto. Edytowane 17 Lutego 2014 przez oguh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endru Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Spokojnie, jeżdzę już z takim cztery lata. Lekko się poci i raz na rok wystarczy przetrzeć i spokój. Jak nie cieknie to bym nie zmieniał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2014 Dopuki nie bedzie przeszkadzał Ci smród spalonego oleju i dym spod maski, to hulaj ile dusza zapragnie . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thaz Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) No i mnie się przydarzyło. We wstępnej ocenie myślałem że to rura IC (dziury turbo powyżej 2.5tys obr) ale niestety wyciek jest z obudowy IC. Wykręcony i wysłany do Tarczyna do regeneracji rdzenia - koszt niecałe 500pln Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez thaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Dawno mnie tu nie było więc powiem, że mój już troszkę km przejechał po "tuningu IC" i na razie jest z nim (IC) wszystko OK - dalej polecam przeróbkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Klona Opublikowano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2015 Witam. Dopadło i mojego X-sa. Śledząc to forum wiem, że nie opłaca się uszczelnianie IC więc zdecydowałem się na wysłanie intercoolera do firmy VALDI. Mam nadzieję na szybką realizację i rozwiązanie problemu. Witam. Zdecydowałem się na firmę Valdi i póki co jestem bardzo zadowolony. Wysyłka intercoolera nastapiła praktycznie zaraz po rozmowie telefonicznej a następnego dnia cieszyłem się już jazdą. Po odesłaniu starego coolera niezwłocznie otrzymałem kaucję. ZDECYDOWANIE POLECAM (420 zł + 300 zł kaucja zwrotna). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dajtu2 Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Witam wszystkich! Od dłuższego czasu przymierzałem się z wymianą/przeróbką intercoolera zgodnie z wytycznymi kolegi Bartezm, aż... (troche niespodziewanie) sprzedałem swojego X-a Udało mi się jednak skompletować wszystkie elementy: odpowiednich rozmiarów intercooler, wszystkie węże, kolanka, mufy i przy okazji nową chłodnicę klimatyzacji. Nie mam jedynie najłatwiej dostępnych opasek. Co ważne, kolega Bartek osobiście zaangażował się w zakup powyższych części, co jest gwarancją dobrego wyboru:) Bardzo chętnie odsprzedam wszystko w atrakcyjnej cenie. Zainteresowanych proszę o kontakt: 669 980 511. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartezm Opublikowano 22 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2016 Zainteresowanych proszę o kontakt: 669 980 511. albo do mnie na pw, bo z dajtu2 jesteśmy w stały m kontakcie No chyba że te graty zostawisz na tuning nowego "prawie" nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dajtu2 Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Niestety do nowego nie będzie pasowało Wszystko jest dokładnie spakowane i czeka na chętnego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 @ckycky -po mojemu jeśli nic jeszcze nie było ruszane to udać sie do kogoś kto ma pojecie na temat lutowania aluminium i najpierw po ściągnięciu zbiorników oblutować każdą rurkę dookoła a następnie założyć spowrotem zbiorniki i zaspawać na stałe, ponowne ręczne zacisniecie raczej nie będzie wystarczająco szczelne. Nie jest to łatwe bo rurki są dużo cieńsze od płyty no i nie wiem czy aluminium nie bedzie już zbyt utlenione, dlatego potrzebny jest ktoś kto ma pojęcie na temat lutowania/spawania aluminium. Albo zrobić tak jak Bartezm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 Ja mam wspawany rdzeń już trzeci rok. Rdzeń wygląda jak od Kamaza. Grube, twarde i solidne. Rurki w icku mają większy przekrój niż w ori. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ckycky Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 @ckycky -po mojemu jeśli nic jeszcze nie było ruszane to udać sie do kogoś kto ma pojecie na temat lutowania aluminium i najpierw po ściągnięciu zbiorników oblutować każdą rurkę dookoła a następnie założyć spowrotem zbiorniki i zaspawać na stałe, ponowne ręczne zacisniecie raczej nie będzie wystarczająco szczelne. Nie jest to łatwe bo rurki są dużo cieńsze od płyty no i nie wiem czy aluminium nie bedzie już zbyt utlenione, dlatego potrzebny jest ktoś kto ma pojęcie na temat lutowania/spawania aluminium. Albo zrobić tak jak Bartezm. Dzieki za odpowiedz.Po nitce do klebka i analizie sytuacji zadecydowalem ze jako pierwszy krok naprawy ukladu zamocuje Oil Catch Tank (w teorii juz wiem jak to zamocowac, teraz licze na to ze ktos mi fotki wrzuci cobym juz na 100%gafy nue popelnil). Dopiero po tym kroku wezme sie za ICka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysska Opublikowano 16 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2017 @Thunder-rozwiązanie ogólnie spoko, minusem jest tylko cena, tzn. fajnie by było gdyby dało się taniej. Sekret takiej regeneracji jak u Ciebie to z jakiego samochodu jest ta chłodnica. Gdybyśmy to wiedzieli to pewnie dałoby się taniej bo przespawanie zbiorników to pikuś. Jeśli chodzi o wytrzymałość/twardość to nasz orginał jest jak najbardziej w porządku, Calsonic skopał coś w procesie lutowania, za cieńka spoina. Ale to takie moje gdybanie, mój ma nieszczelność na połączeniu rurka-płyta sitowa i pomysłów na rozwiązanie mam wiele a zapewne pozostanie tak jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Z jakiego samochodu? Utkwiło mi w pamięci że zza Buga, ale już nie pamiętam czy była rozmowa o tym na forum, czy wynikło to z rozmowy telefonicznej z firmą regenerującą. Cena w moim wypadku była niższa niż było to we wcześniejszych komentarzach i podejrzewam że teraz całkiem zeszli z ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian01533 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 JA w swoim zdjąłem zbiorniki rdzeń potraktowałem aluxem i nitro, plastry deko wywaliłem na każdej ze stron, kupiłem palnik za 45 zł i cyny za 90, postawiwszy rdzeń po prostu lałem cynę ąż zaleje wszystkie rurki (od strony rdzenia nie od wewnatrz "zbiornika"), potem oczyszczenie uszczelki, trochę silikonu i zaciśnięcie szczypcami bez spawania, do tego wspomniany separator od LUBLINA zaślepiony EGR i czysto aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 JA w swoim zdjąłem zbiorniki rdzeń potraktowałem aluxem i nitro, plastry deko wywaliłem na każdej ze stron, kupiłem palnik za 45 zł i cyny za 90, postawiwszy rdzeń po prostu lałem cynę ąż zaleje wszystkie rurki (od strony rdzenia nie od wewnatrz "zbiornika"), potem oczyszczenie uszczelki, trochę silikonu i zaciśnięcie szczypcami bez spawania, do tego wspomniany separator od LUBLINA zaślepiony EGR i czysto aż miło Może jakieś fotki zapodasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian01533 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 nie dokumentowałem naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek3 Opublikowano 16 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2017 nie dokumentowałem naprawy Intercooler w T30 chyba jest z aluminium -zalewałeś go...cyną?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Ja mój skleiłem reinzosilem zgodnie z instrukcją na jakiejś stronie od większych nissanów. Wywaliłem oringi , dałem uszczelkę w płynie i sklepałem na nowo. Trzyma ładnie ale jeszcze za krótko aby stwierdzić ,że jest to skuteczna naprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loofer Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 (edytowane) Ja u siebie kupiłem ze wspawanym rdzeniem gdzieś 6 lat temu może 7 do tej pory spokój jako że członek forum dostałem rabat i bezterminową gwarancje płacilem 800zl znalazłem gwarancję 2012r. valdi chłodnice tarczyn Edytowane 11 Listopada 2018 przez loofer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi85 Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 W dniu 15.03.2012 o 18:15, valdi-chlodnice napisał: 003 Witam a co gdy mój IC wygląda dobrze (śmiem twierdzić że poprzedni właściciel wymienił na nowy nie spawany ani robiony ) ale na wężach za i przed IC węże puszczają olej a auto jeździ jak najbardziej poprawnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gkowal Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Możesz pójść w kierunku założenia dodatkowego separatora oleju. Powinien wychwycić część oleju który trafia do obiegu turbo. Na tym polu nissan trochę dał ciała. Ja mam założony i działa. Zobacz na ten wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudson Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 ja dałem nowe gumy i nowe opaski i nie cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazi85 Opublikowano 4 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2020 W dniu 15.03.2012 o 18:15, valdi-chlodnice napisał: 003 W pierwszej kolejności zmienię opaski i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.