Estek1 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Nie wiem co się stało. Wszystko było dobrze do chwili gdy przejechałem się po nierówno ułożonych płytach betonowych i nagle tak "stwardniała" mi kierownica, że prawie wyrwało mi ją z reki.Od tego momentu wspomaganie nie działa jak powinno. W trakcie jazdy chcąc skręcić kierownicą trzeba użyć znacznej siły. Przy omijaniu przeszkody czuć znaczny opór który trzeba pokonać by skręcić kierownicą, poza tym cały czas ma się wrażenie że kierownica zaraz wyrwie się z rąk. Co jest tego przyczyną. Dodam tylko, że miesiąc temu miałem remont silnika (brał 1 litr oleju na 1000km) czy mechanik mógł coś sknocić. A przy okazji ile może kosztować remont silnika bo wydaje mi się, że mechanik skroił zemnie za dużo kasiorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 a może coś z wahaczem się stało i maglownica tak reaguje musisz rzucić sie pod autko i luknąć czy nie ma wycieków, może pompa wspomagania powiedziała papa? Sprawdź i daj znać a za remont to wydaje mi się że z 1500 powinno się zapłacić, kiedyś jak miałem vectrę i brała olej to mechanik mi tyle powiedział pozdro Julek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 a co rozumiecie poprzez remont ? bardzo ogolne słowo :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jak zwrocil preston81 "remont"kompletny okolo 4000zlociakow u znajomego mechanika.A ile dales za remont i czy juz nie bierze?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Estek1 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Narazie nie zauważyłem żeby brał olej bo od remonciku przejechałem 1200km. Plam pod samochodem brak. Mechanik dokładnie nie chce powiedzieć co wymienił i robił. Wiem, że robił głowicę, wymienił pierścienie, świece, zamontował zestaw Flashlube Automatic Lubricator, wymienił płyny silnikowe, filtr oleju. Na silnik dał rok gwarancji. Wczoraj jechałem samochodem z 50 km i czułem jakby wspomagania nie było wcale. Jak sprawdzić samemu czy pompa działa czy nie. Czy układ wspomagania wspomagany jest w jakieś dodatkowe czujniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 jak wspomaganie ci nie dziala to pompa pewnie tez nie, wsadz kogos do auta , bieg jalowy i nich obraca kierownica a ty patrz na rolki , sprawdz plyn wspomagania , mozesz tez na jalowym dodac gazu i zobaczyc czy na wyzszych obrotach jest roznica w obracaniu kierownicą. co do remontu jak komus bym cokolwiek placil chcialbym wiedziec za co, jak by mi nie chcial powiedziec to bym go chyba strzelil w leb i pojechal Estek1 to ile dales za ten remont ?? i co było robione? i jaki masz silnik.... @diabel jak mialbym zaplacic 4000 za remont to sprzedal bym auto lub kupil nowy silnik i ta jego gwarancja na rok jest o kant d*py rozbic bo moze ci nawymyslac 100 powodow innych i, i tak zaplacisz z dala od takich mataczy bym się trzymał faktury / rachunki za czesci i stare elementy do wglądu , ludzie nie dajcie się dymać bo cwaniakow jest masa a i jesli wspomaganie magicznym cudem przestalo ci działać po wspaniałym remoncie to uderzaj poki czas do tego pseudo mechanika niech ci to naprawi bo spierd.... 1/1000 ze tj zbieg okoliczności moze nie jest prawidłowo podlaczone cos nie wiem zawiez mu auto i nie narazaj sie na dodatkowe koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Jak ciągnie kierownice to tez stawiam na wahacze, dlatego ze jazda była po betonce , sprawdź wahacze szczególnie dolne , może pękły silenbloki lub mocowanie wahaczy do podwozia albo rozwalił się przegub kulowy górnego wahacza ewentualnie łożyska zwrotnicy pękły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.