Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[T30] X-trail problem


Gość jara67

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

 

MAM PROBLEM OTOZ OD NIEDAWNA ZACAL X TRAIL NIEROWNO CHODZIC NA GAZIE

ALE ZAUWAZYLEM ZE NA BENZYNIE TEZ

PODCZAS SPRAWDZENIA INSTALACJII GAZOWEJ POD KOMPUTEREM BYLO WSZYSTKO OK

DZIS ZASWIECILA SIE I NIE ZGASLA PODCZAS JAZDY KONTROLKA STEROWANIA SILNIKIEM

TAKA BARYLKA Z KRANEM NA CZERWONO SWIECI

 

CZY KTOS WIE CO TO MOZE BYC ?

 

Z GORY DZIEKI ZA INFO

 

 

JEST TO X TRAIL 2,5 BENZYNA Z GAZEM SEKWENCJA BRC ZAKLADANA W NIEMCZECH PRZEBIEG 104TYS KM

dodam tez ze dziwnie stracil moc kreci do 3500 obr/min i wszystko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Kolego

 

Kontrolka silnika to raczej się na żółto chyba świeci lub miga, a bez podpięcia pod diagnostyczne jakies urządzonko w celu odczytania powodu zaswiecenia to nik Ci w ciemno nie powie co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kompa odczytano blad typu- problem z 1 cylindrem zalozylem nowa cewke ale nic sie nie poprawilo- czasami mruga a czasami zapala sie kontrolka check engine -na zolto -pomylilem sie z czerwonym kolorem

moze to byc cos z elektryka /?

 

chyba pojade jeszcze sprawdzic cisnienie na cylindrach

auto chodzi na p nierowno i duzo pali - nie ma znaczen ia czy to gaz czy benzyna

 

dodam ze to automat

 

juz wiem ze 1 cylinder ma polowe cisnienia i mam silnik do roboty

podobno wypalilo zawor wydechowy tak powiedzial mi mechanik

teraz zastanawiam sie co dalej czy jezdzic na gazie czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z kompa odczytano blad typu- problem z 1 cylindrem zalozylem nowa cewke ale nic sie nie poprawilo- czasami mruga a czasami zapala sie kontrolka check engine -na zolto -pomylilem sie z czerwonym kolorem

moze to byc cos z elektryka /?

 

chyba pojade jeszcze sprawdzic cisnienie na cylindrach

auto chodzi na p nierowno i duzo pali - nie ma znaczen ia czy to gaz czy benzyna

 

dodam ze to automat

 

juz wiem ze 1 cylinder ma polowe cisnienia i mam silnik do roboty

podobno wypalilo zawor wydechowy tak powiedzial mi mechanik

teraz zastanawiam sie co dalej czy jezdzic na gazie czy nie?

Z mojego doświadczenia wiem, że jazda na gazie w tych silnikach o wiele szybciej ich wykańcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oddalem do naprawy silnik do profesionalnego zakladu i powiedzial mi mechanik ze jest to wina nieregulowania zaworow co 20 tys

ale teraz powiedzial ze zalozy profesionalne zawory ktore wytrzymuja dlugo na gazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo. Błąd wypadanie zapłonu. Najpierw w na jednym cylindrze potem na innych. W końcu powypalały się zawory i katalizator. Zawory już wymienione teraz szukam katalizatorów. Auto przebieg 100 tys. i stoi od kilku tygodni a ja kupiłem Peugeota Diesla 2.0HDI. Pali średnio 6 l/100 i lata 210/h. Powiem szczerze nigdy więcej auta na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czołem.

Panowie, jak tam, wymiana zaworów pomogła? Chyba dotknął mnie ten sam problem. Nierówna praca, ubytek mocy, check-engine, kod: wypadanie zapłonu itd. Na LPG od jakichś 80tys km. Obecnie przebieg 110tys. Model T30 2.0.

Ile orientacyjnie kosztuje wymiana zaworów?

A jeśli to nie zawory, to co jeszcze może być przyczyną? Znajomy mechanik twierdzi, że przy zwalonych zaworach byłyby kłopoty z odpalaniem na zimno, tymczasem u mnie zapala w miarę dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...