Gość jara67 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 WITAM MAM PROBLEM OTOZ OD NIEDAWNA ZACAL X TRAIL NIEROWNO CHODZIC NA GAZIE ALE ZAUWAZYLEM ZE NA BENZYNIE TEZ PODCZAS SPRAWDZENIA INSTALACJII GAZOWEJ POD KOMPUTEREM BYLO WSZYSTKO OK DZIS ZASWIECILA SIE I NIE ZGASLA PODCZAS JAZDY KONTROLKA STEROWANIA SILNIKIEM TAKA BARYLKA Z KRANEM NA CZERWONO SWIECI CZY KTOS WIE CO TO MOZE BYC ? Z GORY DZIEKI ZA INFO JEST TO X TRAIL 2,5 BENZYNA Z GAZEM SEKWENCJA BRC ZAKLADANA W NIEMCZECH PRZEBIEG 104TYS KM dodam tez ze dziwnie stracil moc kreci do 3500 obr/min i wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaloxx Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Witaj Kolego Kontrolka silnika to raczej się na żółto chyba świeci lub miga, a bez podpięcia pod diagnostyczne jakies urządzonko w celu odczytania powodu zaswiecenia to nik Ci w ciemno nie powie co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Jak czerwona "baryłka z kranem" to radzę sprawdzić stan oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jara67 Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 z kompa odczytano blad typu- problem z 1 cylindrem zalozylem nowa cewke ale nic sie nie poprawilo- czasami mruga a czasami zapala sie kontrolka check engine -na zolto -pomylilem sie z czerwonym kolorem moze to byc cos z elektryka /? chyba pojade jeszcze sprawdzic cisnienie na cylindrach auto chodzi na p nierowno i duzo pali - nie ma znaczen ia czy to gaz czy benzyna dodam ze to automat juz wiem ze 1 cylinder ma polowe cisnienia i mam silnik do roboty podobno wypalilo zawor wydechowy tak powiedzial mi mechanik teraz zastanawiam sie co dalej czy jezdzic na gazie czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 z kompa odczytano blad typu- problem z 1 cylindrem zalozylem nowa cewke ale nic sie nie poprawilo- czasami mruga a czasami zapala sie kontrolka check engine -na zolto -pomylilem sie z czerwonym kolorem moze to byc cos z elektryka /? chyba pojade jeszcze sprawdzic cisnienie na cylindrach auto chodzi na p nierowno i duzo pali - nie ma znaczen ia czy to gaz czy benzyna dodam ze to automat juz wiem ze 1 cylinder ma polowe cisnienia i mam silnik do roboty podobno wypalilo zawor wydechowy tak powiedzial mi mechanik teraz zastanawiam sie co dalej czy jezdzic na gazie czy nie? Z mojego doświadczenia wiem, że jazda na gazie w tych silnikach o wiele szybciej ich wykańcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jara67 Opublikowano 30 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 oddalem do naprawy silnik do profesionalnego zakladu i powiedzial mi mechanik ze jest to wina nieregulowania zaworow co 20 tys ale teraz powiedzial ze zalozy profesionalne zawory ktore wytrzymuja dlugo na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navi Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Miałem to samo. Błąd wypadanie zapłonu. Najpierw w na jednym cylindrze potem na innych. W końcu powypalały się zawory i katalizator. Zawory już wymienione teraz szukam katalizatorów. Auto przebieg 100 tys. i stoi od kilku tygodni a ja kupiłem Peugeota Diesla 2.0HDI. Pali średnio 6 l/100 i lata 210/h. Powiem szczerze nigdy więcej auta na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lazyjones Opublikowano 7 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Czołem. Panowie, jak tam, wymiana zaworów pomogła? Chyba dotknął mnie ten sam problem. Nierówna praca, ubytek mocy, check-engine, kod: wypadanie zapłonu itd. Na LPG od jakichś 80tys km. Obecnie przebieg 110tys. Model T30 2.0. Ile orientacyjnie kosztuje wymiana zaworów? A jeśli to nie zawory, to co jeszcze może być przyczyną? Znajomy mechanik twierdzi, że przy zwalonych zaworach byłyby kłopoty z odpalaniem na zimno, tymczasem u mnie zapala w miarę dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.