bep Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Witam, Niestety spotkała mnie nieprzyjemność ze strony primci Lewa półoś, chyba już ma dość. Podczas jazdy, zrobiło bum, potem ogromny hałas, a auto przestało jechać. Po krótkich oględzinach, stwierdziłem że to wina półosi lewej (strona kierowcy - to lewa, prawda? ). Z tym że, oś nie jest ukręcona ale patrząc na zdjęcie zamieszczone w załączniku, oś rozłączyła sie na zgrubieniu po środku, to jest reperowalne? czy oś tylko do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 jest ukręcona to nie jest połączenie tylko w tym miejscu właśnie gnije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 poprostu się ukręciła. zazwyczaj właśnie tam pęka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 wystarczy zmienić sam drązek, czy trzeba z przegubami ? :/ Ma ktoś info może, czy jest rożnica między skrzynią manualną a automatem (którego posiadam), tzn długość, ilość zębów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 można sam wałek wymienić. co do rozmiaru w automacie to się nie wypowiadam bo nie wiem jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 W tym temacie znajdziesz pewnie odp. A chyba są firmy gdzie najlepiej zamówić półoś ,to może wystarczy zadzw i dostaniesz odp na pytanie czy sa takie same czy inne automat czy manual. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/28841-p11wp11-ukrecona-poloska-p11/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Półoś sie nie różni między automatem a manualem. Przekładałem z automatu na manual i półosi nie zmienialem. Mam taką używkę jak byś był zainteresowany 150zł z przegubami+ wysyłka. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 21 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 No rzeczywiscie, wg książki Sam naprawiam, długości dla manuala i automata jest taka sama. Pozostaje zakup samego wałka. Mam jeszcze pytanie. Pogooglowałem trochę, i co druga osoba pisze, że może i rzeczywiście tłumik drgań na ośce gnije i powoduje pęknięcie osi po jakimś czasie, ale z drugiej strony jazda na zamienniku który nie posiada owego tłumika - jest straszne :/ Czym to się może przejawiać ?? I czy przy wymianie półosi trzeba spuszczać olej ze skrzyni?...... :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 Nie którzy ściągają ten tłumik drgań żeby zaoszczedzić sobie zerwanej półosi. A co do oleju to nie powinno dużo wypłynąć ze skrzyni. Można tylko dolać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 oleju nic nie wyleci, tylko nie wyciągaj całego przegubu wew. ze skrzyni tylko rozłącz go pod gumą osłaniającą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Wymienilem juz prawa polos, teraz wymieniam lewe wraz z przegubem wew. Wstawiam polosie bez pochlaniacza drgan, narazie przez przegub to dalej czylem drgania, ale czuje, ze jezdzic sie bedzie tak samo jak na tych z pochlaniaczem. Byc moze to jest tylko patent japonczykow na czestrze serwisowanie naszych nissanow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 ale z drugiej strony jazda na zamienniku który nie posiada owego tłumika - jest straszne :/ Mam zamiennik bez tłumika i nie zaobserwowałem niczego niepokojącego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 rowniez mam dwa zamienniki i tez niczego nie zaobserwowalem widocznie to byl patent zlosliwych japonczykow na ukrecanie sie pol osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RENEGAT 8610 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Ja osobiście wymieniałem ostatnio manszetę przegubu wewnętrznego i powiem że trzeba dobrze zaklinować sobie przegub wew. żeby nie wylazł bo inaczej ci olej ze skrzyni pójdzie .W moim przypadku ja spuściłem olej ze skrzyni i wyciągnąłem półoś razem z obydwoma przegubami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paczek61 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Wie moze ktos gdzie mozna dolac olej do skrzynie biegów nissan primera P10 benzyna 2.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Paczek wlew do skrzyni znajduje sie od przodu samochodu w obudowie skrzyni w połowie jej wysokości jest tam miejsce na kwadrat idealnie pasuje tam grzechotka 3/8 tylko żeby była dobra bo czesto trzeba rurka jeszcze ciągnać bo lubi być zapieczona śruba Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paczek61 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 właśnie dziś sie zorientowałem że lałem olej nie do tej nakrętki co trzeba bo lełem tam gdzie jest nakrętka na imbus(wyżej na prawo od tej z kwadratem co do skrzyni ) i nie iwem chyba do silnika ten olej lałem. Problem polega na tym ze juz dwa tygodnie bez dolewania oleju jeżdze od momentu wymiany ośki, gdy wymieniałem to całą oske wyciągłem ze skrzyni i mi sie wylało troche oleju i jak zakładałem juz sprawną to chyba uszkodziłem simmering bo mi kapie, teraz już mniej bo oleju nie dolewałem tam dzie trzebba. Widziałem tą śrube to nie wiem czy bede dał rady ja odkecić bo obrobiona troszkę , da się jakoś inaczej wlać olej do skrzyni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 przez ślimak od napędu licznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paczek61 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 a żeby nie kapał olej to trzeba wymienić simmerimg sam? czy jest tam jeszcze cos co trzeba wymienić? jakiś uszczelniacz czy cuś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 simmering wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paczek61 Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 a orintujesz się jaka ma być średnica wewntrzna tego simeringu bo gościu mowił ze 40mm albo 33mm jest do tego modelu? i Czy wyjme połośke ze skrzyni bez odkręcania zwrotnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 (edytowane) Ojj wymiarów to nie pamietam ale półoś wyciagniesz bez sciagania zwrotniy odkrecasz tą duża nakretke bodajze 36 potem odkrecasz kluczem 17 nakretke od swożnia królewskiego znajduje sie ona pod tym kapturkiem trzeba go wybić delikatnie podbijając płaski wkrętakiem raty a później odchylasz i po problemie a tak na szybko luknełem na katalog ic i tam wymiar simmeringa do 2.0 P10 jest tylko jeden 40x56x8 tak więc niewiem skąd jest inny Edytowane 30 Marca 2013 przez Masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paczek61 Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 aha czyli jak odkręce sworznia to zwrotnica sie odchyli na tyle zeby wyjąć półośke? no tak mi powiedział ze ma dwa typy więc nie wiem czy się nie zna czy jak xD a ten jeszcze pytanko ile oleju wchodzi do tej skrzyni? Bo nie wiem ile wlać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Dokladnie tak odchyli sie na tyle ze wyciagniesz polos a tak z pamieci to wchodzi 3,6 litra 75w90 GL-4 pamietaj o tym ze ma byz gl-4 bo gl-5 uszkadza synchronizatory w tych skrzyniach. a polecam olej valvoline ok 35zl litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paczek61 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a z tym simmeringiem to nie wiesz jaka ma bys srednica zewnetrzna tego simeringu na prawą połośke? Bo gosciu w sklepie mowi mi że ma dwie średnice zewnetrzne 33mm i 40mm ale nie ma wyróżnione któraj jest na lewą a która na prawą strone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.