Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ciśnienie w kołach


Gość Domino
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na zasadzie prób i błędów, pompujesz i sprawdzasz, czy przyczepność nie za mała, jak za mała to upuszczasz, jak za duża to pompujesz dalej... im twardsze tym bardziej zrywny będzie i będzie mniej palił... (małe różnice co do zrywności, ale zawsze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 10 miesięcy temu...

proponuję 0,1- 0,2 bara mniej, niż piszą w dokumentacji- tym bardziej w taką spiekotę, jaką mamy teraz... powietrze w oponach rozgrzewa się dość mocno i zwiększa swoją objętość, a tym samym rośnie ciśnienie w "laczku"- zbyt twarde pompowanie może doprowadzić do rozerwania opony

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...