Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwny problem z elektroniką


Gość erwin0917
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Posiadam Maxime v6 2.0 +LPG '96 i mam dziwny problem który w sumie się zaczął po założeniu gazu( przez poprzedniego właściciela). Samochód odpala dwa dni na miesiąc(jakoś tak;P) Brak iskry na świecach, ostatnio został gaz odłączony ale nadal jest tak samo. Czy ktoś mógł by jakoś przybliżyć tematy które trzeba by przejrzeć, jeśli potrzeba jakich kolwiek informacji to piszcie.

 

Pozdrawiam

Erwin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie pod kompem był sprawdzany u znajomego elektromechanika i nie wykrywa nic. Jak na ten moment udało mi się go odpalić 4 dzień z rzędu( jednego dnia nie chciał rano odpalić dopiero na wieczór załapał) ale drugi raz udało odpalić tak, że kręciłem kręciłem jak nie odpalał to na dosłownie niecała sekunde popuściłem kluczyk i znowu kręcenie no i jakoś odpalił. Jeszcze z dwa dni pojeżdżę i zobaczę czy to naprawdę pomaga czy tylko przypadek. Wiem o tym, że powodów może być wiele dlatego też piszę tutaj bo co kilka głów to nie jedna i może szybciej uda się ustalić co się dzieje. Tylko dziwi mnie to, że nie odpala a później bez robienie czegokolwiek odpala. Wydaje mi się, że gdyby to były cewki zapłonowe to bym nie mógł odpalić całkiem ale znawcą wielkim to nie jestem :) W każdym bądź razie wszystkie informacje zdobyte od znajomego elektromechanika będę starał się tutaj opisywać, a jemu przekazywać wasze sugestie tak aby razem może się udało dojść błędu :)

 

Pozdrawiam i dzięki za szybką odpowiedz

 

 

PS. Komputer też był sprawdzany przez kolesia zajmującymi się tym tematem i jest w porządku.

 

 

PS PS :P Jeszcze istotne może być to, że jak już odpali to do póki nie postoi kilku godzin to pali ok. Tak jak by miał problemy z odpaleniem jak ostygnie.

 

Ma ktoś może ten czujnik położenia wału do opchnięcia może? Ile mniej więcej się cenią takie części bo na allegro widziałem ze ok 200zl ale nie wiem czy to ten czujnik, podobno są dwa.

Edytowane przez erwin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie rzecz biorac to sa 3 czyjniki, ktore odpowiadaja za iskre i wtrysk paliwa. Jeden przy kole pasowym, jeden na laczeniu silnika ze skrzynia, i jeden na wysokosci glowicy, ale ten jest od walka rozrzadu.

Edytowane przez VQPower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co może być powodem, że samochód odpala jak jest ciepło a jak zimno to nie? jak na temtometrze samochodowym jest ponizej 18 stopni to nie ma opcji zeby odpalil jak jest nagrzany lub ogolnie ciepło to odpala jak jest powyzej 30 stopni to od razu jak mniej trzeba troche pokrecic zanim odpali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...