Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K12] regulacja klapy bagaznika


slaw-8

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, czy ktoś z was bawił się może z regulacją klapy bagażnika. U mnie są trochę szpray za duże z 1 strony i chodzi mi o to czy regulować za pomocą śrub do których jest przykręcona klapa, czy też może tymi śrubami jakie są przykręcone do "dachu". Z góry przepraszam za tak banalne pytanie, ale nie chcę bez sennsownie odkręcać wszystkich skoro może ktoś pomóc :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mam dla ciebie zle wiadomosci ten samochod jest skladany metoda ,ja to nazywam klik klak jak klocki lego ,,niestety nie ma zadnej regulacji ,,ja tez mam szpare i nic nie mozna zrobic ,,mozesz lekko przegiac klape ,ale musisz uwarzac bo moze peknac szyba ,,,ja generalnie to olalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej też jest jedna szpara większa . Okręciłem u góry śruby , a tam nie ma żadnej regulacji .

Z dalszych prób zrezygnowałem . Fabrycznie jest tam ładnie zakitowane , jakimś środkiem , nie chciałem tego psuć , dałem temu spokój .

 

Edytuję : lewe drzwi tylne trochę odstają od całej " linii samochodu " , czy jest możliwość regulacji na zawiasach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nie ustawisz ...ja w maluchu mialem lepsze pole regulacji niz tu ...ja sie zastanawiam jak wyglada to od strony blacharza jak samochod ma kolizje wszystko trzeba wymieniac na nowe bo tego nie wyreguluje ...prawdopodobnie twoja micra byla bita w tyl i drzwi odstaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma nie ustawisz ...ja w maluchu mialem lepsze pole regulacji niz tu ...ja sie zastanawiam jak wyglada to od strony blacharza jak samochod ma kolizje wszystko trzeba wymieniac na nowe bo tego nie wyreguluje ...prawdopodobnie twoja micra byla bita w tyl i drzwi odstaja

 

Brałem micrę nową z salonu , w nissanach jest niechlujny montaż . Dopuszczają 4 milimetry różnicy .

Po tym poście przyjrzałem się , trochę się poprawiło samo , ( tylna część drzwi mniej odstaje od pałaci samochodu niż wcześniej ) , pewnie kabłąk plastikowy w zamku trochę się wyrobił .

Podejrzewam że w przypadku drzwi można regulować stalowym kabłąkiem w " stałym poszyciu samochodu " .

 

Kupując micrę stwierdziłem , że na dziesięć nowych stojących na placu dwie miały nierówne szpary w bagażniku tak duże jak w mojej .

 

Nissan w tym przypadku wali totalną lipę . Mój poprzedni samochód matiz miał idealne szpary , ale zerdzewiał .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wyczerpujące odpowiedzi. Wniosek z tego tylko jeden - olać to. Jednakże chyba wiem skąd to się bierze. :) co zapewne nie jest odkrywcze. Doszedłem do wniosku, że ze sztywnościa tego samochodu jest słabo, ale i też nie jest źle. Wczoraj stanąłem trochę "krzywo" i gołym okiem było widać jak klapa zmieniła swoje położenie - szpary same sie naprawiły, a śruby prawidłowo przykręcone. Dodam tylko, że samochód nie był nigdy bity i kupiony w salonie. Tak dla beki wziąłem samochód ojaca a ma pandę z 2008 roku i tam nie ma żadnych problemów. Jednakże i tak kocham swoją micre i jej 80 koników co na nasze drogi wzupełności wystarczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie u mnie jest to samo wygina sie jak guma trzeszcza uszczelki jak stane na nierownym to juz bagaznika nie moge zamknac bo rygiel nie pasuje ...ale teraz jak bedziesz sprzedawal auto i bedziesz chcial zniwelowac przerwe w dzwiach zeby klient nie przyczepil sie ze bity to jednym kolem wjezdzasz na kraweznik i szpary nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...