Gość darkus27 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 witam mam primerę p11 1.6 benzyna 2001 rok , niedawno zaczeły mi falować obroty 1.5-2.5 tys. i tak ciągle jak wrzycę na luz lub wcisnę sprzęgło - falują , pojechałem do mech wyczyścił mi przepustnicę i wymienił sil. krokowy , teraz rano mam 3-4 tys obrotów po chwili obroty mi falują potem jak się rozgrzeje jest ok , czase,m nawet jak jest rozgrzany też falują , poradźcie co to może być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrius Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja mam też podobny problem, a mianowicie jak na biegu jałowym (na luzie) dodam gazu to obroty spadają gwałtownie jakby chciał zgasnąć silnik i zaraz i idą obroty do około 700 i falują. Ponadto szarpie dodając gazu. Czyściłem przepustnicę i wykręcałem te czujniki zamontowane z lewej strony wraz z silnikiem krokowym i podejrzewam, że ten czujnik co jest regulowany na dwóch srubkach został przezemnie przestawiony i dlatego falują obroty. Będę musiał się za to zabrać jak będę miał czas i będzie lepsza pogoda. Będę kombinował na tzw. słuch. Jak to nie pomoże to spróbuję lekko przestwić zapłon (wyprzedzić) to robiłem już na słuch z vw passatem i było wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gfm Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Sprawdźcie przepływomierz, kiedyś się na ten temat dowiadywałem i wymienili mi ten problem jako główny( aczkolwiek ja nie miałem jeszcze problemów z tym) tylko tyle co się dopytywałem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerenko Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 Witam Sprawdźcie przepływomierz, kiedyś się na ten temat dowiadywałem i wymienili mi ten problem jako główny( aczkolwiek ja nie miałem jeszcze problemów z tym) tylko tyle co się dopytywałem. Pozdrawiam Gdzie wymieniałeś przepływkę? Na nową czy używkę? No i pytanie gdzie. W nisscarze usunęli mi problem falujących obrotów poprzez wyczyszczenie przepustnicy ale problem szarpania przy 2 tyś. obrotów nadal jest. Nie bardzo panowie mechanicy chcieli uznać to jako problem przepływomierza a bardziej sprzęgła. Ale sprzęgło się nie ślizga, ewentualnie coś z dociskiem bo czasami chrobotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masakra Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Wszystko zależy od tego jak wyglada to szarpanie ale to trzeba by sie przejechać osobiście aby ocenić czy to winna napedu czy elektryki i mieszanki jak niechcesz inwestować to sprubuj z kimś z okolicy sie umuwić na podmianke za pifko umnie mialem to samo tylko w 2.0 i byla to przeplywka z tym szarpaniem przychdzi mi na myśl jeszcze aparat zaplonowy bo padaly w 1.6 ale jak zawsze w tym momecie dzieje sie to przerywanie to bymn przeplywke podejzewał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 nie ten dział o narzekaniu z obrotami, a po za tym było o tym z 100 razy Zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.