Gość Ospamox Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 Mam problem z obrotami silnika, tzn wszystko jest ok jak jadę i gdy odpalam silnik wtedy obroty sa na 1 tys ale gdy dodam gazu lub przejade kawale i dam na luz obroty sa na ponad 2 tys a czasem nawet 3 tys , o co chodzi? prosze o jakies rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 a napisz może jaki masz silnik i model primerki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ospamox Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 1,8 p11 144 rocznik 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 20 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2011 ZAnim zaczniesz sprawdzac czujnik polozenia przepustnicy i czyscic przepustnice to sprawdz stycznik polozenia dzwigni zmiany biegow umieszczony na obudowie skrzyni biegow. Jak dasz na luz to ma byc max 0,5 ohma . Jak wbijesz dowolny bieg to ma byc nieskonczonosc ohmow. Czesc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 ZAnim zaczniesz sprawdzac czujnik polozenia przepustnicy i czyscic przepustnice to sprawdz stycznik polozenia dzwigni zmiany biegow umieszczony na obudowie skrzyni biegow. Jak dasz na luz to ma byc max 0,5 ohma . Jak wbijesz dowolny bieg to ma byc nieskonczonosc ohmow. Czesc. w mojej 1.8 jak zaczely rosnac obroty i sie mulil, wymienilem przeplywke, juz nie muli, ale obroty rosly nadal, silnik krokowy sie zacinal i sie nie chowal, wymienilem i mam juz rowne obrociki podaj meila to przesle instrukcje jak sprawdzic krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robinson85 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 moze linka od gazu sie przycina zdjąc linke z przepustnicy i sprawdzic czy jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyao Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 czesc troche odświeżam, bo mam problem z obrotami. Jak jade i mam jakiekolwiek obroty, to po wciśnieciu sprzegła obroty rosną lub maleją do około 1200 obr/min, po czym spadaja tak do 980 obr /min Mam tam tawet, jak jadę na biegu di skrzyzowania i mam już 100 obr/min, to po wysprzęgleniu tak rosną do tych 1200 i powoli spadają. Przepustnica? Co to może byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 polecam nasmarowanie silniczka krokowego, w mojej 1.8 2000r smaru troche wcisnelem w niego i problemy z obrotami sie skonczyly... zacinal mi sie i nie chowal lub nie wysuwał wd + smar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 To, że po wysprzęgleniu obroty na chwilę delikatnie rosną to jest normalne w nissanach, komputer sam podbija obroty żeby zmiana biegu była płynniejsza. Było to już opisane na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyao Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 No to jak mysliscie? Czyścić przepustnice/krokowca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kya Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 u mnie było tak że jak się nagrzeje to obroty były wysokie na biegu jałowym ok 1500 a później dochodziły do 3 i nawet 4 tys. Po wyjęciu silniczka krokowego okazało się że jest sztywny i nie idzie go ruszyć, ale po nasmarowaniu rozchodził się i obroty są już w normie, Jak się sytuacja powtórzy to trzeba będzie nowy kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art0653 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Problem z obrotami, przynajmniej w moim przypadku wynikał z czujnika prędkości VDO umieszczonego na skrzyni biegów. Spróbuj odpiąć ten czujnik(prędkościomierz nie bedzie działał) i jeżeli nadal bedzie problem to szukaj wtedy dalej. W moim przypadku obroty biegu jałowego były w granicach 1500-2000 do momentu zatrzymania samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartlomiej Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 a u mnie obroty się blokowały bo linka gazu się wystrzępiła zaraz w dziurce od karoserii i się blokowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersopel Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Miałem taki objaw, jak wcisnąłem linkę gazu w jedną z tych metalowych obejm co ją przytrzymuje w komorze silnika. Linka po prostu zacinała się w miejscu. Łatwo to jednak zdiagnozować. Wystarczy w momencie gdy obroty zostały za wysoko, zatrzymać się i sprawdzić czy przepustnica nie została otwarta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.