bolo1005 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Witam, wiem że ten temat był wiele razy poruszany ale ja nie umiem sobie z nim poradzić. Przepływomierz zregenerowany-przelutowany, silnik krokowy wyczyszczony, świece wymienione, filtr powietrza, olej i filtr oleju również, do wymiany został mi tylko filtr paliwa ale dziś nie mogłem z nim sobie poradzić. Problemem jest to że falują obroty na ciepłym i zimnym silniku, np dojeżdzam do świateł i wrzucam luz i wtedy wskakuje na ok 800 obrotów, za sekunde na ok 1200 a za sekunde znowu na 800. Wychodzi mi również duże spalanie bo po mieście ok 9-10 litrów. Co może być ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry515 Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Witam, wiem że ten temat był wiele razy poruszany ale ja nie umiem sobie z nim poradzić. Przepływomierz zregenerowany-przelutowany, silnik krokowy wyczyszczony, świece wymienione, filtr powietrza, olej i filtr oleju również, do wymiany został mi tylko filtr paliwa ale dziś nie mogłem z nim sobie poradzić. Problemem jest to że falują obroty na ciepłym i zimnym silniku, np dojeżdzam do świateł i wrzucam luz i wtedy wskakuje na ok 800 obrotów, za sekunde na ok 1200 a za sekunde znowu na 800. Wychodzi mi również duże spalanie bo po mieście ok 9-10 litrów. Co może być ? Pozdrawiam Ja mialem to samo, wkoncu zostalo tak samo wszystko przeczyszczone itd nowe uszczelki ( ringa na krokowcu wydmuchalo) i dopiero po ok + - 50 km sie wszystko ustawilo do normy wiec moze i u Ciebie tak bedzie, wiem ze to denerwujace ale zrob troche km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo1005 Opublikowano 24 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Mechanik czyścił i zdejmował krokowca ale nie widziałem żeby pod nim była jakaś uszczelka, czy o coś innego chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry515 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Mechanik czyścił i zdejmował krokowca ale nie widziałem żeby pod nim była jakaś uszczelka, czy o coś innego chodziło? U mnie na krokowcu jest taka na tym trzpieniu co wchodzi w przepustnice, maly gumowy ring na jego rancie. Do tego dorabialem na krokowcu gdzie masz te dwie sruby do mocowania, i jeszcze jedna byla na przepustnicy taka w ksztalcie kwadratu i wszystko bylo ok, byc moze u Cb gdzies nie ma uszczelki, dostaje gdzies "lewego powietrza" i faluje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.