Gość skYwriter Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Witam szanownych klubowiczów i proszę was o pomoc, nie dawmo wróciłem z przeglądu, oczywiście pieczątka jest ;-) ale od pewnego czasu gdy pokonuję większą dziurę w jezdni to coś stuka z przodu, tył też trochę... Na przeglądzie wyszło, że to nie amorki, są jeszcze w miarę dobrej formie, gość mówił, że do wymiany mam przednie sforznie...czy to może być przyczyna tych stuków? Czy może same poduszki od amorków? Wielkie dzięki za wszystkie odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiu666 Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 sworznie lub końcówki stabilizatorów są bardzo prawdopodobne. podobno to norma na polsich drogach :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Jeżeli słyszysz głuche stuki z przodu to najprawdopodobniej sforznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2005 Pozwolę sobie na pewne spekulacje Jeśli coś stuka z przodu to prawdopodobnie jest to (prawdopodobieństwo w procentach wg. mojej oceny ) : 70% tuleje górnego wahacza 10% łącznik stabilizatora 10% końcówka drążka kierowniczego 10% sworzeń Z tyłu: 50% łącznik stabilizatora 25% poduszka amortyzatora 25% coś jeszcze pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Witam ponownie, przypuszczenia się sprawdziły, mam do wymiany z przodu sforznie (stąd pewnie te nieprzyjemne głuche stuki) + wymiana : tuleje wahacza górnego i stąd moje pytanie bo są krótsze i dłuższe : Te od strony karoserii to te dłuższe, tak? Jeśli chodzi o tył, to chyba wszystko OK, znaczy amorki dobre, poduszki od amorków też ok, luzów też nigdzie nie ma, więc albo coś jeszcze innego :? albo jestem przewrażliwiony Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 jeśli masz z tyłu głuchy odgłos stukania to na 99% stabilizator, a dokładnie gumy stabilizatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 wymiana : tuleje wahacza górnego i stąd moje pytanie bo są krótsze i dłuższe : Te od strony karoserii to te dłuższe, tak? A ja do znudzenia będę powtarzał. Nie wymieniajcie tulei tylko całe wahacze! To się nie kalkuluje! pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 tylko całe wahacze, przerabiałem to kilka razy i więcej roboty niż różnicy w cenie a tył to zawsze wymiana łącznika stabilizatora pomagała regularnie raz w roku (czyli co jakieś 40000 km) :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 mi stukaly laczniki stabilizatora jak wymienilem jest cichutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mavv Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 (edytowane) Witam szanownych klubowiczów i proszę was o pomoc, nie dawmo wróciłem z przeglądu, oczywiście pieczątka jest ;-) ale od pewnego czasu gdy pokonuję większą dziurę w jezdni to coś stuka z przodu, tył też trochę... Na przeglądzie wyszło, że to nie amorki, są jeszcze w miarę dobrej formie, gość mówił, że do wymiany mam przednie sforznie...czy to może być przyczyna tych stuków? Czy może same poduszki od amorków? Wielkie dzięki za wszystkie odp. Ja kilka dni temu pozbyłem się stuków. Nasiliły się po zaliczeniu sporej dziury ostatniej zimy. A stukało właśnie przy przejeżdżaniu po nierównościach. Znalazłem uszkodzony sworzeń wahacza. Oprócz tego miałem jeszcze do roboty przegub. Zrobiłem to za jednym zamachem i pozbyłem się stuków i dziwnych odgłosów z zawieszenia. Jak ręką odjął. WIęc może i u Ciebie jest to sworzeń wahacza. EDIT: nie doczytałem, że post jest z 2005 roku :lol: Edytowane 17 Lipca 2010 przez Mavv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.