Gość maslana200 Opublikowano 26 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2011 Witam wszystkich od jakiegos czasu uczestnicze w forum ,tymczasem biernie,ale mam wrazenie ze jest tu kilka osob ,ktore o naszych autach wiedza wszystko. Tym razem mam pytanie o akumulator .Chce przed zima wymienic w swojej akumulator.Jesli to ma jakies znaczenie to jezdze w automacie i szukam cos niedrogiego a dobrego .Co radzicie kupic. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mors Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 Nigdy nie wymieniałem akumulatora dla wymiany. W małym plaskaczu raz bateryjka padła i wtedy zdecydowałem się na Centrę. Wymiana firmowego była po 3 latach, a centra trzyma się już pięć lat. Auto jeździ bardzo krótkie dystanse - "po mieście" i to małym, i dla profilaktyki w ostatnią zimę raz podłączyłem prostowniczek, żeby trochę akumulatorowi pomóc. W navarze nie wymieniałem baterii. Zamierzam w niej zainstalować drugi akumulator i też zastanawiam się jaki wybrać i - co równie ważne - gdzie umieścić i jak podłączyć. To znaczy jak praktycznie najlepiej to zrobić. Czy da się gdzieś sensownie tak żeby nie na pace itd. W hiluksie montują dwa fabrycznie pod maską. Co do amperażu i pojemności to myślę, że odpowiednik firmowego powinien wystarczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 27 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 wystarczy ZAP AGM powinien wystarczyć do krótkich dystansów ale gdy będziesz odpalał i gasił auto na światłach to nie tylko zajedziesz akumulator ale i też alternator u mnie właśnie stuknęło 5 lat fabrycznego akumulatora i działa nadal jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Panowie jaki akumulator do D40 2,5 170KM ??Ile Ah ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Ostatnio zamawiałem dla znajomego Akumulator VARTA F18 Silver Dynamic 85Ah 800A - oryginalnie jest zdaje się 75Ah Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Bierz jak najwięcej Ah i jak największy prąd rozruchowy. Barierą jest tylko miejsce pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 No i wymieniłem akumulator - oryginał siedział i jeszcze wczoraj też odpalił, ale po 2 dniach stania zerował zegary Oryginał miał 70ah a kupiłem 80ah - taki znalazłem największy z obudową 28cm długi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 i z takiego odpalisz przy -25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 6 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2017 Miejmy nadzieję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Ja wymieniłem 3 lata temu na Exide 80Ah i prąd rozruchu 700A i bardzo się męczył, w zimie bywało kiepsko, musiałem podładowywać jak były mrozy. Tydzień temu padł na dobre i kupiłem jakiś Yeti o pojemności 75Ah i prądzie 750A. Działa jak żyleta! Wg mnie bardzo ważny do dużego silnika jest prąd rozruchu, i nie kupowałbym mniejszego niż 750A. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.