Gość caspar1 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Mam delikaty wyciek ze skrzyni biegow Nissan Almera 1.5 N16 podobno trzeba wymienic jakis simering czy cos takiego,czy ktos z Forumowiczow,wie jak to wyglada ,co trzeba zrobic zeby to wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Pewnie leci Ci uszczelniaczem półosi? Uszczelniacz / simmering półosi to się zwie. Co trzeba zrobić? Trzeba wyjąć półoś i od razu od strony skrzyni widzisz ten nieszczęsny uszczelniacz Chwila roboty, ale może ulać się trochę oleju ze skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caspar1 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Pewnie leci Ci uszczelniaczem półosi? Uszczelniacz / simmering półosi to się zwie. Co trzeba zrobić? Trzeba wyjąć półoś i od razu od strony skrzyni widzisz ten nieszczęsny uszczelniacz Chwila roboty, ale może ulać się trochę oleju ze skrzyni. Dzieki, a czy ten uszczelniacz tak wyglada,to jest zamiennik czy moze byc>foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Zobacz czy nie masz luzów na tej półosi, bo jak leci olej to niewykluczone, że łożyska mechanizmu różnicowego do wymiany. Uszczelniacz tylko połowicznie załatwia sprawę-na krótką metę. U mnie na niektórych biegach towarzyszył dość charakterystyczny dźwięk podczas hamowania silnikiem, najbardziej na trójce przy ok 50-60 km/h. Słowami tego nie opiszę ale brzmiało to jakoś tak "Łuuuuuuuuuuuuuu". Przejedź się, wyłącz radio, dmuchawę i posłuchaj skrzyni hamując silnikiem na poszczególnych biegach. Lektura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Uszczelniacz półosi tak wygląda, ale nie wiem, czy konkretnie ten jest do N15 W innym aucie niedawno to robiłem, po nocnym postoju w garażu zawsze przybywało trochę oleju na podłodze. Minął miesiąc od zmiany, sucho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aspyr Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 ja miałęm wyciek w mojej n16 1.5 taki jak ty opisujesz , pociła mi sięskrzynia i mi kapało z połówek jeden mechanik powiedział mi że musze właśnie ten simmering wymienić, i powiedziałże to kosztowne , a drugi mi dokręcił korek od skrzni i jest wszystko okej , wiec radze sobie sprawdzić ten korek zanim zaczniesz iść w koszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Yyy, że wymiana tego simmeringu kosztowna? Proszę Cię, w przypadku Suzuki, które robiłem niedawno - koszt części to 12zł i 20min roboty... W warsztacie koszt powinien zamknąć się w granicach 50zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caspar1 Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Dzieki ,ale teraz to juz mam grubszy problem ,lancuch rozrzadu do wymiany,po przejechaniu 20 km na parkingu po ponownym zapaleniu silnika lancuch sie rozsypal i mam dylemat czy go naparawiac mieszkam w uk zaspiewali mi 800 funtow niewiem czy mam inwestowac,auto ma 11 lat i 100 tysiecy przejechane Uszczelka wymieniona nie kapie:),rozrzad wymieniony czyli jezdzi sie dalej:)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.