Gość slawek7708 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Witam Mam primerę 1'9 dci z 2004r i takie pytanie wyczówam spaliny w aucie i wyczytałem na forum ze jezeli czuć spaliny w samochodzie to moze byc peknieta odma lub spadł wąż który z niej wychodzi sprawdziłem ale wszystko jest ok a spaliny czuc dalej ale jedna rzecz mnie zastanawia i mam takie pytanie jak odkrecałem odme to czy ona jest bezpośrednio przymocowana do silnika czy powinna być jakaś uszczelka pomiedzy odma a silnikiem a moze ktos ma inne sugestie na temat spalin w aucie z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Wydaje mi sie ze spaliny to nie przez odme (bo ta ewentualnie pluje olejem ) . ja bym sprawdzil czy gdzies na polaczeniach tlunikow sa jakies nieszczelnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek7708 Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 tłumnik raczej ok ale napisze dokładniej jak jade to tych spalin nie czuc dopiero jek sie zatrzymam np na skrzyzowaniu to czuc te spaliny i tylko jak mam włączony nawiew albo klime spaliny wchodza przez kratki nawiewów mniej wiecej tak to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrut Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 u mnie byl ten efekt co u ciebie okazalo sie ze mialem pekniety kolektor wydechowy i spaliny wydostawaly sie pod maske gdy wlaczalem nawiew to wszystko ciaglo do srodka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojas Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Możesz mieć też wyciek oleju z turbiny. Olej cieknie na intercooler gorący i stąd spaliny w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon2160 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 mam ten sam problem i nie moge sie go pozbyc z turbiny mi nic nie kapie, a na postuju spaliny czuc w w kabinie i nie moge sobie poradzic z tym problemem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Uszczelkę sprawdź przy wylocie silnika tą stożkową , ale jak dawno nie była wymieniana to już pewnie wydmuchana. oraz połączenie z tej takiej siatki jeżeli występuje. Oczywiście szczelność całego układu wydechowego. Edytowane 2 Marca 2016 przez camello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Witam nie wiem czy coś pomogę ale wczoraj patrzyłem po necie i znalazłem taka stronę https://partsouq.com/en/catalog/genuine/pick?c=Nissan&model=PRIMERA&ssd=%24WiVIBQA%24wklepalem vin i normalnie pokazało mi moją Primera i wszystkie części co i jak gdzie co jest godna uwagi może to wam coś rozjaśni umysł tam jest oring na odmie ale raczej to nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 No a nie widać skąd wydostają się spaliny? Niech jedna osoba gazuje a druga niech szuka pod maską, powinno dać się to zauważyć Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Z mojego punktu widzenia jak już się maja wydobywać to raczej z kolektora wydechowego ewentualnie przy zaworze egr,i pozostaje cały układ wydechowy czy aby gdzieś dziurki nie było przepalonej ale wtedy ciut głośniej pracuje.czyli pierdzi sorry za wyrażenie,ale wtedy kanał i oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peeter-n Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Podlaczam sie do tematu, mam ten sam problem co autor tematu.. Moze jak hawk77 rozwiazesz problem to sie podziel, bede wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryś48 Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Wobec takiego wachlarza niedogodności, proponuję 2 czynności: sprawdzenie, czy zawór PCV ma membramę - przy kilkuletniej eksploatacji, mogły zostać w niej strzępy - oraz sprawdzenie odmy, czy jest swobodny przepływ spalin oraz spływ oleju do miski olejowej. Ma to znaczenie dla prawidłowego ciśnienia w skrzyni korbowej - przy przytkanej odmie, lub co gorsza zatkanej nagarem, nadciśnienie skrzyni zaczyna wypychać olej, gdzie się da, a życie turbiny jest zagrożone. U mnie dokonałem tej wymiany na nowe (PCV, nienaprawialny, koszt - 110 zeta, odma, można jją oczyścić, ale przy tej cenie - 84 zeta, zakup chemikali rozpuszczających nagar, poświęcenia kilku godzin na rozpuszczanie i czyszczenie, przy nie rozbieralności odmy - te czynności są nie warte zachodu). PS. Programy diagnostyczne i komputery nie są czułe na usterki odmy i PCV!. Koledzy, będziecie zdziwieni z efektów wymiany tych 2 elementów. Polecam dlatego, ze moja P12-stka odzyskała ikrę, a ma już 300 tys. przebiegu (w moim posiadaniu od przebiegu 68500 km do teraz). Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Ryś48 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dramo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Mam ten sam problem panowie i raczej bym w moim przypadku wyeliminował odme gdyż wszystko było sprawdzone a spaliny dalej się przedostaja do kabiny ;p. A takie pytanko gdzie najlepiej pojechać z takim problemem, do zakładu tlumikarskiego? Bo byłem już u kilku mechaniorow i każdy olał temat -.- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer123 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 W dniu 2.10.2011 o 21:27, wojas napisał: Możesz mieć też wyciek oleju z turbiny. Olej cieknie na intercooler gorący i stąd spaliny w aucie. TAK jest ! U mie tak wlasnie sie stalo ! Turbo do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.