Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[B12/N13] Gaśnie


Gość dudi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

i jeszcze chciabym sie upewnic czy od s13 modul bedzie pasowal.
Wszystko się zgadza. Poza tym jeszcze w ubiegłym wieku stwierdzono, że w S13 nie padają tak gęsto, a może wcale - bo nie są zamontowane bezpośrednio na silniku, tylko na nadkolu. Także jak używka to z 200SX !!!

Ta informacja nie jest tak daleko.

Acha, tylko nie od Amerykana z silnikiem KA24, czyli 240SX.

A tak w ogóle, to sprawdzałeś go procedurą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bo mechanik ma swoja teorie, co do tego modulu. skoro mowi ze po nagrzaniu sie rozlacza to znaczy to ze jak jest zimny wszystko styka. trzeba by bylo nagrzac silnik, niestety nie mialem wczoraj na to czasu gdy zlozylem mu wizyte (silnik byl troche rozbabrany), ale za to umowielem sie z nim ze jak po wymianie modulu nie bedzie dzialalo to zwroci mi kase.

 

 

zobaczymy co z tego wyniknie. nie mam zbyt duzych nadziei na to ze bedzie jezdzil. najgorzej tylko, ze jezeli kolejny mechanik sobie z tym nie poradzi to ja juz nie wiem co mam dalej robic :(

 

[ Dodano: Sob 27 Paź, 2007 10:52 ]

no i ponowie pytanie z poprzedniego postu:

 

czy uważasz, ze to mozliwe, zeby zimny modul smigal dobrze, a jak sie nagrzeje to nie dawal w ogole pradu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy uważasz, ze to mozliwe, zeby zimny modul smigal dobrze, a jak sie nagrzeje to nie dawal w ogole pradu?

Z elektroniką jest to możliwe. Ale jak już wspomniałem, najczęstszą awarią tego modułu jest to, że jeden cylinder (przeważnie 4) traci iskrę i nie mu tu zasady - zimny, gorący.

jak po wymianie modulu nie bedzie dzialalo to zwroci mi kase

Można wiedzieć ile?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz chciałbym się wtrącić w temat. Na pewno rozwiązecie mój problem, bo macie wiedzę :)

Mam gazowca, ale na benzynie też zdarza się jechać :D

Chodzi o to, że troche piszczy mi pompka, a poza tym po włączeniu benzyny trzyma chwilę obroty, a czasem mu spadają... Tak koło 500 rpm... Albo zgaśnie albo za chwile wróci na obroty. Tu nie ma żadnej reguły. Wkręca się bezproblemowo na 6000 rpm jednym szybkim ciągiem. Natomiast na przykład na jedynce przez taki spadek obrotów szarpie, to samo na dwójce... Na trójce i wyżej już tego nie czuć... Moge na postoju wkrecić go na 2000 rpm i trzymać i nagle obroty spadną...

Wg mnie brakuje paliwa tylko z jakiego powodu: pompa do wymiany czy zatkany filtr paliwa, czy może to wtryski do bani? A może Słoneczko ma inną wrodzoną wadę która powoduje takie zabawy? Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na odpowiedź.

 

PS. Na gazie nigdy mu nie falują obroty, dlatego przepływomierz pomijam. Zdarza mu sie zgasnąć na gazie jak ssanie się wyłącza, ale to dość rzadko. Na pewno jednak przy wyłączaniu się ssania spadają obroty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

no suniaczek juz smiga od paru tygodni. faktycznie zepsuty byl modul zaplonowy (ten moj stary byl juz naprawiany). teraz mam z 200sx i tak mysle ze moze go wywale gdzies na nadkole zeby sie tak nie nagrzewal, albo przymocuje do niego radiator taki z procesora+wiatraczek :D :D. dobrze ze mam juz to za soba. mam nadzieje ze juz sie nic nie bedzie psuc.

 

najwazniejsze ze mamy odpowiedz co jest winne opisywanym przeze mnie objawom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...