Gość euphonic Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Witam mam takie pytanie. W mojej primie strasznie puka zawieszenie i na dodatek znosi pojazd w lewo. Wiem że muszę robić zawieszenie, ale dokładnie co wchodzi w jego skład. Myślę o wymianie całego. Łącznik stabilizatora i końcówkę drażka do pasażera już zmieniałem. Co mi jeszcze zostało? Amortyzatory myślę że są jeszcze zdrowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 wahacze górne , łożyska zwrotnicy, sworzeń dolny... jak coś więcej sobie przypomnę to napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość euphonic Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 Łożyska zmienione, swozeń i końcówkę drażka z prawej strony zmienione. Nie znam się na mechanice, ale wydaje mi się że tuleje od górnych wachaczy są do robienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 W sumie to sobie poczytaj o zawieszeniu i bedziesz wiedzial co wchodzi w jego sklad . jeszcze do sprawdzenia tuleje wahaczy dolnych , gumy na drazku stabilizacyjnym . Potem ustawienie geometrii kol. Co do tulej wahaczy gornych to prosze sie zastanowic czy jest sens wymieniac same tuleje gdyz jedna tuleja kosztuje ponad 20 zl a przychodzi na wahacz 4 szt wiec daje to ponad 80 zl a nowy wahacz kupisz za 100zl . Oczywiscie jest lewy i prawy inny do autka . Przed zalozeniem trzeba dac do srodka smaru najlepiej bialego lub drozszego teflonowego (puszka za 30zl) . Ja kupilem smar bialy w aerozolu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.