Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wymiana tuleji belki zawieszenia


Robko30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

po przeglądzie 200k werdykt serwisu : wymiana tuleji belki zawieszenia przód ( przednia i tylna ), wymiana łącznika stabilizatora lewy i prawy.

 

Czy ktoryś z zaawansowanych forumowiczów mógłby powiedzieć mi czy to jest poważna naprawa? Czy to trzeba robić w ASO czy można wrzucić jakiemuś mechanikowi? Ewentualnie polecić kogoś w ok. Krakowa?

 

będę wdzięczny za odpowiedź.

 

pozdrawiam

Robko30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy ktoryś z zaawansowanych forumowiczów mógłby powiedzieć mi czy to jest poważna naprawa? Czy to trzeba robić w ASO czy można wrzucić jakiemuś mechanikowi?

 

Robko30

 

Każde grzebanie przy zawieszeniu jest poważna sprawą. Masz autko po gwarancji, więc można to zrobić w każdym zakładzie mechaniki samochodowej pod warunkiem że zrobia to solidnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Każde grzebanie przy zawieszeniu jest poważna sprawą. Masz autko po gwarancji, więc można to zrobić w każdym zakładzie mechaniki samochodowej pod warunkiem że zrobia to solidnie.

 

wlasnie o tą solidność mi chodzi, są rzeczy które bez wahania można wrzucić mechanikowi, a są rzeczy które lepiej żeby zrobił ktoś z autoryzowanego serwisu. I pytanie brzmi czy ta naprawa to prosta sprawa, czy lepiej żeby się za to wziął mechanik z ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wlasnie o tą solidność mi chodzi, są rzeczy które bez wahania można wrzucić mechanikowi, a są rzeczy które lepiej żeby zrobił ktoś z autoryzowanego serwisu. I pytanie brzmi czy ta naprawa to prosta sprawa, czy lepiej żeby się za to wziął mechanik z ASO.

 

Jest to bardzo prosta robota. Wycisnięcie starych tulei i wymiana na nowe. Wymiana łącznika stabilizatora to też wymiana na nowy element. W poprzednich samochodach robiłem to sam na kanale.

 

Łocznik stabilizatora wyglada podobnie jek ten na zdjeciu tylko że ten na zdjeciu jest z innego samochodu i juz zajechany na śmierć :)

 

post-43265-0-16632000-1317666966_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wlasnie o tą solidność mi chodzi, są rzeczy które bez wahania można wrzucić mechanikowi, a są rzeczy które lepiej żeby zrobił ktoś z autoryzowanego serwisu. I pytanie brzmi czy ta naprawa to prosta sprawa, czy lepiej żeby się za to wziął mechanik z ASO.

 

 

zabawa prosta - dolicz jednak zrobienie geometrii po tej robocie

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zabawa prosta - dolicz jednak zrobienie geometrii po tej robocie

 

pozdrawiam

 

 

Tak, o tym nie napisałem, a to obowiazkowe po takich naprawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem z jakiej okolicy jesteś krakowa i ręki sobie uciąć nie dam ale podobno AndiCar(nieznam dokładnie adresu ale ulica równoległa do opolskiej, stacja Arge na rogu i urząd celny też niedaleko) robi dość solidnie i tanio (znajomy mi polecał - on robi Audi Q7 czy 5 a drugi robi tam Alfe) porónanie cenowe za servis Polo po gw w ASO zapłaciłem 1200zł (po servisie auto po postoju przez 4 dni na ręcznym nie odpuszcza) podobny servis u tego mechanika Audi koszt ok 800 zł a różnica wielkości pojazdu jest no i skomplikowania, możesz podjechać i sie dowiedzieć ale nie namawiam bo na własnej skórze nie sprawdziłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...