Cyklop Opublikowano 5 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2011 Czy ktoś mógłby mi pomóc z czujnikiem spalania stukowego? Po sprawdzeniu komputera wyskakuje mi błąd numer 34, choćbym kasował co minutę. Czy wiadomo gdzie ta czujka ma wtyk, może bezpiecznik jakiś gdzieś? Nastawiam się na zakup nowego, ale może udało by się tylko docisnąć styki. I czy problem z tą czujką może powodować osłabienie mocy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 6 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2011 Wiem tylko ze wtyczka jest na dwa piny i ze ciezko sie do niego dostac. Pewnie gdzies bedzie na kolektorze ssacym . Najpierw sprawdz polaczenie moze gdzies faktycznie nie laczy. Niesprawny bedzie powodowal spadek mocy i nierownomierne wkrecanie si na obroty z a to z tego wzgledu ze bedzie sie cofal zaplon. Nie wien jaki masz silnik ale jesli sr20 de to pasuje zp10 ,p11 i z almery o tym silniku . Nowy z tego co wiem jest bardzo drogi wiec trzeba szukac uzywanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 7 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Dzięki za odpowiedź. Z tego co się do tej pory zorientowałem, czujnik zamontowali na granicy bloków silnika i skrzyni pod kolektorem ssącym i dostęp do niego jest bardzo utrudniony. A więc jednak spadek mocy i nierówna praca. Tego się obawiałem, bo u mnie jakby właśnie tak się działo, albo 140 koni to już dla mnie za mało Nowy czujnik można kupić za 119zł np. tutaj -> http://www.autoczesci.autosowa.pl/czesc,cz-1576,czujnik-spalania-stukowego-eps.html, więc nie jest aż tak źle. Spróbuję się do niego dobrać i poruchać odrobinę, tylko jeszcze przydało by się sprawdzić drugą stronę kabli, a tej strony nie wiem gdzie szukać. Może jest łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Z tego co patrzę po liście aut to nie ma na niej Nissanów. Czujnik znajduje się dokładnie pod kolektorem dolotowym między trzecim i drugim cylindrem, patrząc od spodu nad rozrusznikiem u mnie od razu za czujnikiem kable wchądzą w wiązkę więc tam raczej nic nie poruszasz. Z tego co się orientowałem to czujnik spalania stukowego to typowa usterka P10, sam nie dawno to przerabiałem, kupiłem czujnik używany od Almery GTI i śmiga jak najbardziej prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Z tego co patrzę po liście aut to nie ma na niej Nissanów. Hm... Wcześniej był Nissan W ASO Nissana za sam czujnik spalania stukowego do mojej wersji P10 krzyknęli 1284zł. Cóż pozostają szroty i zamienniki, ale tych drugich nie wiem gdzie szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 chłopie odepnij badziewia i spokój ja śmigałem z uszkodzonym przez 2 lata i żadnych spadków mocy nie było !!!! on działa jedynie gdy wykrywa trzepnięcie silnika i wtrdy daje sygnał śmigając na LPG np szansa na stuk żadna na PB większa ,,,, jak już kupisz nowy to uważaj nie uderz ani niech ci nie spadnie bo uszkodzisz ,... dostęp z pod autka tragiczny sprawne paluchy i może go wkręcisz mi sie udało zmieniłem uszkodzony na uszkodzony ,,,,i olałem sprawę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 12 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 chłopie odepnij badziewia i spokój ja śmigałem z uszkodzonym przez 2 lata i żadnych spadków mocy nie było !!!! Mi też wydaje się, że z błędem czujnika stukowego już jeżdżę jakiś czas i nic się nie działo, ale teraz mam rwanie pracy silnika. Na PB bardzo odczuwalne (wręcz szarpnięcie), a na LPG prawie nie czuć. I szukam co to może być, a jedynym błędem jest błąd czujnika stukowego. Ostatnio wyklepali mi kata i zmieniłem kolektor wydechowy i po tym się wszystko zaczęło, a ciężko mi coś zdiagnozować co to. on działa jedynie gdy wykrywa trzepnięcie silnika i wtrdy daje sygnał śmigając na LPG np szansa na stuk żadna na PB większa ,,,, Czyli tak jakby u mnie się działy te trzepnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Sprawdź sondę lambde, mechaniory mogli coś tam zepsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 13 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Sprawdź sondę lambde, mechaniory mogli coś tam zepsuć Nie wykluczone niestety. Czy dam radę sam sprawdzić działanie sondy? Może jakimś miernikiem, albo coś podobnego jak się termostat sprawdza w gorącej wodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Mierzysz miernikiem uniwersalnym napięcie, sprawdzasz zgodnie z instrukcjami z tego poradnika http://www.nissanklub.pl/attachments/081_Autodiagnostyka_elektroniki_silnika_SR20_GA16_GA14.pdf, lub najprościej odepnij wtyczkę i zobacz czy się zmieni praca silnika czy nie.. Co do termostatu to po wrzuceniu do wody gotujesz i patrzysz czy się otwiera czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Problem rwania silnika wyeliminowany. Okazało się, że problem siedział w przepływomierzu. Przeczyszczenie czujnika oraz złącz przepływomierza i auto wreszcie zbiera się jak powinno. Polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.