Gość kazoom Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Witam wszystkich, mam dziwny problem z którym nie poradził sobie mój mechanik (ale może mu się nie chciało). Problem jest taki że czasem raczej częściej niż rzadziej jak odpalam samochód np rano przekręcam kluczyk i liczniki zaczynają świrować czyli paliwo i temp ustawiają sie na max prędkościomierz nie działa a obrotomierz ledwo wychyla sie ponad 0 jak jadę. Jak napisałem to zdarza się bardzo często i niestety jak dzieje się ta ww. sytuacja z licznikami silnik jakby nie włącza się jak należy. Objawia się to tym że szarpie samochodem na niskich obrotach jakby brakowało paliwa, dosłownie czasem nim rzuca jak się nie utrzymuje samochodu na wyższych obrotach, czasem widzi się L-ki którym gasną silniki i nimi rzuca to tak u mnie czasem. Czasami jak odpalam samochód przekręcam i wszystko jest ok. Ale można powiedzieć że jak jest zimno na dworze i samochód stał dłużej to na 90% będzie problem. Radze sobie z tą sytuacją tak że jadę tak trochę na wyższych obrotach aż się trochę zagrzeje samochód staje i próbuje jeszcze raz zapalić i czasem włącza się jak należy. Jak już jest ok, to jadę a silnik się dalej zagrzewa dojeżdżam do celu i zatrzymuje samochód. Od tego momentu mogę włączać, wyłączać itd i wszystko działa jak należny (oczywiście jak znowu postoi ileś tam godzin pojawia się ww problem). Jeżeli jesteście w stanie pomóc to poproszę Z góry dziękuje Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 7 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2011 Może masz jakieś kable luźne i odcina Ci zapłon albo od komputera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldemas1 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Sprawdź masę.!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazoom Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 No właśnie samochód był u mechanika i 1 podejrzenie to była masa. niestety sam juz nie wiem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialy1920 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 masz LPG??jak tak sekwencja??Wyglada na to ze nie masz masy stad wariowanie zegarow,sprawdz czy swiece bija iskre,ja mialem taki problem ze na zimnym silniku samochod pracowal jak nalezy jak mocniej deplem to szarpalo,okazalo sie ze musialem wymienic caly zaplon(kopulka,palec,swiece,przewody)na szczescie obeszlo sie bez wymiany modulu,mialem przypadek w mondeo ze tak sie dzialo jak ty opisujesz i takze zaplon byl do wymiany,innym autem bylo volvo 240 bodajrze tylko tamte znowu nie mialo masy i zegary nie chodzily a silnik pracowal jak chcial,no i istnieje jeszcze opcja uszkodzonego ECU... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EuMe Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 W mojej 2.0D po uruchomieniu silnika i ruszeniu nie zaskakiwał czasami szybkościomierz i silnik wtedy pracował bardzo nierówno. Desperacko raz ręką stuknąłem w liczniki i ..... zaskoczyło. Silnik pracował normalnie. Wymontowałem więc zegary i podczyściłem wszelkie styki, wtyki i dokręciłem śrubki mocujące zegary. Niektóre z nich przewodzą sygnały elektryczne. Usterka minęła. Czas pracy do 1 godz. Przy okazji wymieniłam przepaloną żaróweczkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość selen Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Mam identyczny problem. Też dobrze pali jak sie zagrzeje. Masy które znalzłem pod maską poczyściłem i posprawdzałem ale dalej dzieje sie to samo.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.