sebinio Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witam Ostatnio zauważyłęm ,że przy większm skręcie w prawo lub w lewo miga kontrolka od hamulca ręcznego co to może być ? Możliwe ,że przy skręcie linka się naciąga mocniej w dodatku przy zimnym powietrzu ? Coś mi się kojarzy ,że w zeszła zimę podobna sytuacja miała miejsce i jakby ucichła przy ociepleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gm20 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Prawdopodobnie niski poziom plynu hamulcowego spowodowany zuzyciem klockow. Z czasem bedzie swiecic ciagle. Najlepiej sprawdzic stan plynu oraz stan klockow i wtedy podjac decyzje czy warto dolewac plynu czy lepiej wymienic klocki i plyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiek303 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Dokładnie zgadzam się z przedmówcą to jest ten objaw. Jeśli płynu miałeś odpowiedni poziom w układzie to klocki są już na ukończeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomzyl Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 ja bym się totalnie nie zgodził. o ile mi wiadomo w N16 nie ma czujników zużycia na klockach. A kontrolka potrafi się zaświecić przy mocnym zamoczeniu podwozia, przynajmniej u mnie, i wygasa bardzo powoli. a klocki są w stanie dobrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebinio Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Zbiorniczek płynu hamulcowego wskazuje lekko powyżej minimum ,płyn jest jasno żółty. A co do klocków to mogę je jakoś na oko sprawdzić bez demontażu? Mniej więcej widzę ,że z tyłu są bardziej starte niż z przodu choć rok temu je wymieniałem a przednich nie (10 tys. km zrobiłem w tym czasie). ja bym się totalnie nie zgodził. o ile mi wiadomo w N16 nie ma czujników zużycia na klockach. A kontrolka potrafi się zaświecić przy mocnym zamoczeniu podwozia, przynajmniej u mnie, i wygasa bardzo powoli. a klocki są w stanie dobrym. U mnie ta kontrolka miga przy mocniejszych skrętach lub nie raz przy hamowaniu i wygasa bo puszczeniu nogi z pedału hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gm20 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Zbiorniczek płynu hamulcowego wskazuje lekko powyżej minimum ,płyn jest jasno żółty. A co do klocków to mogę je jakoś na oko sprawdzić bez demontażu? Mniej więcej widzę ,że z tyłu są bardziej starte niż z przodu choć rok temu je wymieniałem a przednich nie (10 tys. km zrobiłem w tym czasie). U mnie ta kontrolka miga przy mocniejszych skrętach lub nie raz przy hamowaniu i wygasa bo puszczeniu nogi z pedału hamulca. No to już masz odpowiedź. Poziom plynu jest niski i kontrolka mruga. Klocki można sprawdzić chyba tylko po sciągnieciu koła, chyba że masz alufelgi i cos wiecej przez nie widać. Jak byś sciągał koło to dobrze tez oglądnąć tarcze jak nie były dawno wymieniane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebinio Opublikowano 9 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Dolałem płynu i jest git majonez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.