Gość tigerus05 Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witam Mój problem polega na tym że po czyszczeni przepływomierza i przepustnicy obroty zaczeły folowac od 2000 do 2500, bateria była odłączona dłużej niż 24h, co mogło się stać? proszę o rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drone Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 o ile pamiętam z poprzednich wątków na ten temat to po czyszczeniu przepustnicy trzeba przeprowadzić naukę wolnych obrotów. całkiem wyciągnąłeś przepustnice czy tylko popsikałeś preparatem do czyszczenia przepustnic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tigerus05 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 wyciągnąłem ją lecz nie odłaczałem linki gazu, obroty niby się unormowały wachają się w granicy 1000obr/min, osiągi się poprawiły a spalanie jest troche wyższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drone Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 obroty i tak chyba jeszcze za wysokie-u mnie przy silniku 1,6 są mniej wiecej na 700. Mam nadzieje ze nie zjechałeś przepływki bo to są drogie rzeczy ale z drugiej strony jakby była do bani to silnik by gasł albo nie miał by mocy wiec ja bym jeszcze próbował przeprowadzić nauke wolnych obrotów-jest o tym wątek gdzieś na forum-nic skomplikowanego i raczej nie zaszkodzi a może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 A czyściłeś krokowca? U mnie ten objaw zniknął , jak go gruntownie wyczyściłem. Potem wszystko opisałem : http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/57920-n15-silniczek-krokowy-i-przepustnica/page__hl__tymin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Zrób uczenie przepustnicy czy inaczej kalibracje. Jak nie zrobisz to może i obroty unormują ale pojawią Ci się inne problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tigerus05 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 jak się robi kalibracje przepustnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Wyszukaj ktoś dokładnie opisał to na forum. Najlepiej wydrukować i z kartką w ręku przy samochodzie robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.