sedek Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Witam, mam następujący problem: od kilku dni nie zawsze przełącza się na gaz (dzieje się tak coraz częściej). Centralka ma trzy położenia : jedno skrajne do gazu (świeci zielona dioda), drugie skrajne do benzyny (dioda czerwona ) i środkowe do wypalenia się benzyny w gaźniku przy przełączeniu na gaz. Do tej pory odpalałem i jeździłem na gazie. Odpalał od razu. Jak wspomniałem od kilku dni przy skrajnym położeniu "dla gazu" świeci się dioda benzynowa na czerwono i nie chce palić na gazie. Silnik staje i muszę przełączyć na benzyne, by można było jechać. Co może być przyczyną? Jestem laikiem jeśli chodzi o instalację gazową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 zrobiło się chłodniej i tyle, ile masz przejechane na reduktorze?? robiłeś jego czyszczenie lub regenerację, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 8 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 Ale myślisz, że to może być wina reduktora (popękana gruba membrana wysokiego ciśnienia, syf w parowniku) ? Trochę mi to wygląda na zasyfiały elektrozawór lub cewka przy parowniku ew. zaśniedziałe końcówki przewodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2011 to posprawdzaj wszystko i będziesz wiedział, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...