kaczmar Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 czy ktoś kiedyś przerabiał problem z samopoziomowaniem świateł???jakiś czas temu ustawiałem światła na diagnostyce i było wszystko super!!po jakimś czasie zauważyłem że te światła świecą za nisko więc wszedłem pod auto i zobaczyłem że cięgno które łączy przekaźnik elektroniczny z zawieszeniem jest zerwane!wszystko jest sprawne tylko ten łącznik!w serwisie nissana powiedzieli że jest to element niewymienny a cały komplet od poziomowania świateł kosztuje 1460zł!!!:( czy jest na to jakaś rada???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 .... a pytałeś na szrotach gzie są tylko nissany , ja bym zwyczajnie na swoim miejscu omijał ASO , serwisy są tylko po to aby zdzierać z ludzi kasę , chyba że lubisz ją ładować w dziesięcioletni zabytek , cóż twoja sprawa, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 No właśnie mam podobny problem, czy poziomowanie jest tylko w xenonach czy w soczewkowych zwykłych też ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demano Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Wg mnie tylko w xenonach. ja mam oryginalnie soczewki , spryskiwacze w zderzakach i do tego pokrętło do poziomowania w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 u mnie nie ma żadnego pokrętła , a soczewki w nyskach po lifcie też są i nie ma w nich xsenonów , hej może jak już jesteśmy na tych xsenonach to ile powinien mieć żarnik lumenów , i jakie parametry i oznaczenia , bo jeden mi się skończył (ten podrabiany) ? aha i jak to wyjąć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Regulacja automatyczna musi być w xenonach, bo tego wymaga prawo. W halogenach niekoniecznie. Ja mam regulację elektryczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 U mnie było z tyłu zerwane i skorodowane. Wyczyściłem, nasmarowałem i pokleiłem poxipolem i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczmar Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 kolego markusjk szkoda pchać pieniędzy w ten dziesiecioletni zabytek załóż zwykłe żarówki!!!!!! a tak poważnie to jak chcesz wymienić to oba żarniki razem żeby ten sam kolor miały sparawdź sobie w katalogu internetowym ic jakie są u ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 to fakt zabytek .... dziś kupiłem na szrocie ,na którym tylko są nissany żarnik z OSRAMA daje na biało , a ten orginalny na fioletowo i jest o wiele jaśniej , ten właściciel próbował mnie wkręcać ,że to wina lampy ,że niby zamiennik z Valleo powoduje dawanie białego światła , no wlaśnie jak to powinno być ??? że niby soczewka ma wpływ , gościo zalewał i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.