sirmike1 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2014 (edytowane) co do odbłyśnika i sprawdzenia jego stanu zrobiłem dokładnie właśnie jak napisałeś...... Lustereczko takie dentystyczne i wszystko pięknie widać..... Stąd moje dalsze dywagacje związane ze świeceniem się tych lamp..... Umówiony jestem póki co na korektę ustawienia świateł..... Zakupiłem też inne żarówki (czekam na transport).....niezbyt drogie bo na próbę H7 55W Megalight Ultra plus 90% TUNGSRAM 2 szt. za 38 zł. Być może to tylko chwyt marketingowy ale w tej cenie jestem jeszcze w stanie spróbować. U mnie klosze wyglądają jak nowe więc polerować nie mam potrzeby, oprawka jest metalowa, odbłyśnik wygląda bardzo dobrze. Jedynie reflektory mogą być źle ustawione (ale jak same by się tak przestawiły?) , słabiutkie żarówki używam (ale nie w jednym aucie takie kupowałem i wcześniej było ok), no i może soczewka jest uszkodzona (nie pęknięta czy stłuczona ale np. odbarwiona, przebarwiona i to powoduje słabszy snop światła). Jak patrzę z zewnątrz na reflektory to soczewki wydają się być szare żeby nie powiedzieć że prawie czarne.....ale chyba tak to powinno wyglądać bo w zależności pod jakim kątem się patrzy ten kolor się zmienia.... Edytowane 10 Kwietnia 2014 przez sirmike1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Esox Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 To ja też znowu odgrzebie temat. Czy w Krakowie możecie polecić jakiegoś magika do którego warto pojechać ze samoświecącą lampą w N16 ?? Prawy7 świeci ładnie, lewy prawie wcale... 4 lata jeździłem z instalacją ksenonową, zawsze było super widać, od pewnego czasu czułem się jak bym jechał przy świetle księżycowym, zdemontowałem ksenon, założyłem żarówki Thungsram'a +90%, i prawa lampa daje radę, ale lewa masakra. Uchwyty mam metalowe, przynajmniej tak mi się wydawało, ale im więcej czytam tym więcej nabieram podejrzeń czy aby na pewno... Przypuszczam że odbłyśnik się wypalił, ale najlepiej jak bym podjechał do kogoś kto się na tym zna i coś takiego regeneruje. Stąd moje pytanie o takiego magika w Krakowie lub okolicach ?? Używkę strach kupować bo do kogo nie dzwonię to odpowiedź jest jedna, chyba było ok ale głowy nie dam...Dzięki za informacjęps. szkoda że forka metalowej oprawki nie działa bo może to by mnie utwierdziło w fakcie że na bank mam metalową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarcyk Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Czytam i czytam w różnych postach i nie mogę się doczytać. Proszę drogich użytkowników almerek o podpowiedż. Jak bezpiecznie wyciągnąć cały reflektor przedni z Almerki po lifcie, Chcę rozebrać cały reflektor nie uszkadzająć go . Wiem ,że u góry są 2 śruby ,które odkręcałem. Z tym, że coś tam dalej trzyma i lampa nie chce wyjść.Nie chcę połamać reflektora. Proszę o podpowiedzi i poradę. Dziękuję z góry. Zadowolony ze swojej Almy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Pod lampą jest zatrzask Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Czytam i czytam w różnych postach i nie mogę się doczytać. Proszę drogich użytkowników almerek o podpowiedż. Jak bezpiecznie wyciągnąć cały reflektor przedni z Almerki po lifcie, Chcę rozebrać cały reflektor nie uszkadzająć go . Wiem ,że u góry są 2 śruby ,które odkręcałem. Z tym, że coś tam dalej trzyma i lampa nie chce wyjść.Nie chcę połamać reflektora. Proszę o podpowiedzi i poradę. Dziękuję z góry. Zadowolony ze swojej Almy "Przepis" kolegi @buladag " (...) Do rzeczy, otwieramy maskę, wykręcamy dwie widoczne, trzymające reflektor śruby, następnie wyjmujemy klosz kierunkowskazu (z tyłu klosza jest zaczep i wysuwamy ją do siebie), następnie pod kloszem od kierunków jest jeszcze jedna śrubka. Wszystkie trzy są na klucz 10. Wyjmujemy reflektor ciągnąc do siebie z wyczuciem, aż puści zaczep który jest pod reflektorem. Później trochę manewrowania, aby reflektor wyszedł i już mamy go w ręce. Następny etap to ogołocenie reflektora z żarówek i silniczka do regulacji. Żarówki jak wyjąć wiadomo, pozycyjną przekręcamy o parę stopni i wychodzi. Silniczek od regulacji również przekręcamy w dół a nastepnie wyciągamy. Ogołocony reflektor zalewamy pare razy ciepłą wodą, a następnie płukamy wodą destylowaną, aby nie było zacieków. Teraz suszenie, najlepiej suszarką z zimnym nawiewem, czasami mozna puścić ciepły ale bez przesadzania. Wodę z zakamarków usuwamy nagrzewając suszarką szkło reflektora od zewnątrz. Tu już "wiejemy" suszarką na gorąco, bo reflektor w N16 mamy szklany. W zasadzie gotowe. Uwagi: Aby ponownie zamontować silniczek elektrycznej regulacji należy go wsunąć w szynę w reflektorze, nie wciskać. Aby to zrobic musimy wysunąć nieco koncówkę silniczka kręcąc białą nakętką na górze. Warto zapamiętać położenie wyjściowe tej śrubki/nakrętki bo po zaczepieniu na szynie ustawić ją w takim samym położeniu." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.