Gość apek Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Witam Chciałbym się jeszcze raz przywitać jakby ktoś nie widział mojego postu w dziale 'przywitaj się' Od soboty posiadam Primerke z 97 roku silnik 2 litry benzyna gaz sekwencja założony w holandii. Poprzedni właściciel powiedział mi o tej przypadłości i pomyślałem że to jakaś bzdura i nadal mam taką nadzieję Ale teraz do rzeczy... Samochód jak jest zimny pali zawsze za drugim razem. Pierwszy raz jak kręcę ni chu chu nie chce odpalić. Za drugim razem pali "na dotyk". Na razie wymieniłem filtr powietrza i czekam właśnie na przewody i świece bo przewody oryginał chyba od nowości a świece z przebiegiem 50kkm. Pompa paliwa raczej jest sprawna bo jak biorę zapłon to coś słychać że pracuje. Próbowałem potrzymać 10 sek na zapłonie i wyłączyłem - potem drugi raz 10 sek i wyłączyłem, odpalam i guzik. Odpalam drugi raz - "na dotyk". Czy możliwe że w cylindrach znajduje się niespalony gaz i dopiero jak zakręcę to odpala na benzynie? Czy to może coś poważniejszego? Dzisiaj spróbuje zgasić silnik na benzynie i zobaczę jak jutro odpali. Do tego czasu prosiłbym o wasze wypowiedzi. W weekend jadę do zaprzyjaźnionego mechanika który ma mi posprawdzać kilka rzeczy więc może jeśli jest to znany przypadek to zaopatrzyłbym się w odpowiednie części. Przebieg licznikowy (nie wiem czy oryginalny) - 192 kkm Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 zakręć butlę od gazu i zobacz czy będzie tak samo, może juz popuszcza jakiś wtrysk albo rozdzielacz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apek Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Wczoraj wróciłem późno do domu i nie chciało mi się szukać kurka od gazu wiec zgasiłem go na benzynie. Rano niestety bez zmian. Dzisiaj postaram się zakręcić gaz na noc. Nie zrobiłem jeszcze tego numeru z zakręceniem butli ale wczoraj wyczyściłem przepustnice i przepływomierz i odpalił dzisiaj za pierwszym razem, nie na dotyk ale jest już troche zimno... Zobaczymy czy to był tylko przypadek i jak odpali jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 zakręć butlę i jedz na gazie aż zgaśnie ... ew wystarczy elektrozawór odłączyć ... a i poczytaj sobię watek o przyspieszaniu zapłonu może masz kiepsko ustawiony ,,, zrób fotki śrub mocujących aparat zapłonowy i wstaw to ci powiemy ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apek Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Na razie pali dobrze, za pierwszym razem ale muszę pokręcić ze 4 sekundy i odpala w momencie puszczenia kluczyka dzisiaj tak było . Numer z zakręceniem butli zrobić już niebawem. Jak wracam do domu jest zimno i ciemno i nie chce mi się kombinować Zrobię to w weekend. Jeszcze nie pisałem o jednym problemie który mnie trapi mianowicie mam odczucie że jak silnik jest mocno rozgrzany to ma gorsze osiągi. Tak się zastanawiam czy ma to związek z ustawieniem zapłonu? Przeczyściłem już przepływkę i przepustnice. Krokowca jeszcze nie bo nie wiem jak się do niego dobrać Myślę że jest to temat na osobny temat na tym forum... Dzięki za rady i czekam na następne Kuba I jak panowie jest z tym zapłonem: Uploaded with ImageShack.us Na razie pali dobrze, za pierwszym razem ale muszę pokręcić ze 4 sekundy i odpala w momencie puszczenia kluczyka dzisiaj tak było . Numer z zakręceniem butli zrobić już niebawem. Jak wracam do domu jest zimno i ciemno i nie chce mi się kombinować Zrobię to w weekend. Jeszcze nie pisałem o jednym problemie który mnie trapi mianowicie mam odczucie że jak silnik jest mocno rozgrzany to ma gorsze osiągi. Tak się zastanawiam czy ma to związek z ustawieniem zapłonu? Przeczyściłem już przepływkę i przepustnice. Krokowca jeszcze nie bo nie wiem jak się do niego dobrać Myślę że jest to temat na osobny temat na tym forum... Dzięki za rady i czekam na następne Kuba I jak panowie jest z tym zapłonem: Uploaded with ImageShack.us Okazuje się że jest za słabe ciśnienie paliwa. Trzeba wymienić pompę ale że jeżdżę głównie na gazie więc przekładam wymianę na jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Na razie pali dobrze, za pierwszym razem ale muszę pokręcić ze 4 sekundy i odpala w momencie puszczenia kluczyka dzisiaj tak było . Numer z zakręceniem butli zrobić już niebawem. Jak wracam do domu jest zimno i ciemno i nie chce mi się kombinować Zrobię to w weekend. Jeszcze nie pisałem o jednym problemie który mnie trapi mianowicie mam odczucie że jak silnik jest mocno rozgrzany to ma gorsze osiągi. Tak się zastanawiam czy ma to związek z ustawieniem zapłonu? Przeczyściłem już przepływkę i przepustnice. Krokowca jeszcze nie bo nie wiem jak się do niego dobrać Myślę że jest to temat na osobny temat na tym forum... Dzięki za rady i czekam na następne Kuba I jak panowie jest z tym zapłonem: Uploaded with ImageShack.us Okazuje się że jest za słabe ciśnienie paliwa. Trzeba wymienić pompę ale że jeżdżę głównie na gazie więc przekładam wymianę na jakiś czas. Czy diody na centralce LPG gasną natychmiast po wyłączeniu silnika, czy po około 3-5 sekundach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apek Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 a tego nie wiem muszę to oblukać. Zauważyłem że czym zimniej to lepiej i szybciej odpala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.