Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11] Zimny odpala za drugim razem


Gość apek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Chciałbym się jeszcze raz przywitać jakby ktoś nie widział mojego postu w dziale 'przywitaj się' :)

 

Od soboty posiadam Primerke z 97 roku silnik 2 litry benzyna gaz sekwencja założony w holandii.

 

Poprzedni właściciel powiedział mi o tej przypadłości i pomyślałem że to jakaś bzdura i nadal mam taką nadzieję :) Ale teraz do rzeczy... Samochód jak jest zimny pali zawsze za drugim razem. Pierwszy raz jak kręcę ni chu chu nie chce odpalić. Za drugim razem pali "na dotyk". Na razie wymieniłem filtr powietrza i czekam właśnie na przewody i świece bo przewody oryginał chyba od nowości a świece z przebiegiem 50kkm. Pompa paliwa raczej jest sprawna bo jak biorę zapłon to coś słychać że pracuje. Próbowałem potrzymać 10 sek na zapłonie i wyłączyłem - potem drugi raz 10 sek i wyłączyłem, odpalam i guzik. Odpalam drugi raz - "na dotyk".

 

Czy możliwe że w cylindrach znajduje się niespalony gaz i dopiero jak zakręcę to odpala na benzynie? Czy to może coś poważniejszego? Dzisiaj spróbuje zgasić silnik na benzynie i zobaczę jak jutro odpali. Do tego czasu prosiłbym o wasze wypowiedzi. W weekend jadę do zaprzyjaźnionego mechanika który ma mi posprawdzać kilka rzeczy więc może jeśli jest to znany przypadek to zaopatrzyłbym się w odpowiednie części.

 

Przebieg licznikowy (nie wiem czy oryginalny) - 192 kkm

 

Pozdrawiam

Kuba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wróciłem późno do domu i nie chciało mi się szukać kurka od gazu wiec zgasiłem go na benzynie. Rano niestety bez zmian. Dzisiaj postaram się zakręcić gaz na noc.

 

Nie zrobiłem jeszcze tego numeru z zakręceniem butli ale wczoraj wyczyściłem przepustnice i przepływomierz i odpalił dzisiaj za pierwszym razem, nie na dotyk ale jest już troche zimno... Zobaczymy czy to był tylko przypadek i jak odpali jutro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakręć butlę i jedz na gazie aż zgaśnie ... ew wystarczy elektrozawór odłączyć ...

 

a i poczytaj sobię watek o przyspieszaniu zapłonu może masz kiepsko ustawiony ,,, zrób fotki śrub mocujących aparat zapłonowy i wstaw to ci powiemy ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Na razie pali dobrze, za pierwszym razem ale muszę pokręcić ze 4 sekundy i odpala w momencie puszczenia kluczyka dzisiaj tak było :). Numer z zakręceniem butli zrobić już niebawem. Jak wracam do domu jest zimno i ciemno i nie chce mi się kombinować :) Zrobię to w weekend.

 

Jeszcze nie pisałem o jednym problemie który mnie trapi mianowicie mam odczucie że jak silnik jest mocno rozgrzany to ma gorsze osiągi. Tak się zastanawiam czy ma to związek z ustawieniem zapłonu? Przeczyściłem już przepływkę i przepustnice. Krokowca jeszcze nie bo nie wiem jak się do niego dobrać :) Myślę że jest to temat na osobny temat na tym forum...

 

Dzięki za rady i czekam na następne :)

Kuba

 

I jak panowie jest z tym zapłonem:

20111021073655.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Na razie pali dobrze, za pierwszym razem ale muszę pokręcić ze 4 sekundy i odpala w momencie puszczenia kluczyka dzisiaj tak było :). Numer z zakręceniem butli zrobić już niebawem. Jak wracam do domu jest zimno i ciemno i nie chce mi się kombinować :) Zrobię to w weekend.

 

Jeszcze nie pisałem o jednym problemie który mnie trapi mianowicie mam odczucie że jak silnik jest mocno rozgrzany to ma gorsze osiągi. Tak się zastanawiam czy ma to związek z ustawieniem zapłonu? Przeczyściłem już przepływkę i przepustnice. Krokowca jeszcze nie bo nie wiem jak się do niego dobrać :) Myślę że jest to temat na osobny temat na tym forum...

 

Dzięki za rady i czekam na następne :)

Kuba

 

I jak panowie jest z tym zapłonem:

20111021073655.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

 

 

 

Okazuje się że jest za słabe ciśnienie paliwa. Trzeba wymienić pompę ale że jeżdżę głównie na gazie więc przekładam wymianę na jakiś czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie pali dobrze, za pierwszym razem ale muszę pokręcić ze 4 sekundy i odpala w momencie puszczenia kluczyka dzisiaj tak było :). Numer z zakręceniem butli zrobić już niebawem. Jak wracam do domu jest zimno i ciemno i nie chce mi się kombinować :) Zrobię to w weekend.

 

Jeszcze nie pisałem o jednym problemie który mnie trapi mianowicie mam odczucie że jak silnik jest mocno rozgrzany to ma gorsze osiągi. Tak się zastanawiam czy ma to związek z ustawieniem zapłonu? Przeczyściłem już przepływkę i przepustnice. Krokowca jeszcze nie bo nie wiem jak się do niego dobrać :) Myślę że jest to temat na osobny temat na tym forum...

 

Dzięki za rady i czekam na następne :)

Kuba

 

I jak panowie jest z tym zapłonem:

20111021073655.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

 

 

 

 

 

 

Okazuje się że jest za słabe ciśnienie paliwa. Trzeba wymienić pompę ale że jeżdżę głównie na gazie więc przekładam wymianę na jakiś czas.

 

 

Czy diody na centralce LPG gasną natychmiast po wyłączeniu silnika, czy po około 3-5 sekundach??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...