berater Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Odwrotnie. O ile tuleje sanek łatwo sprawdzić bez demontażu (mam wymianę za sobą, a do weryfikacji wystarczy długa brecha i kanał), o tyle ostateczną weryfikację poduszek silnika i skrzyni można zrobić po ich demontażu. Chyba, że całkiem się rozwulkanizowały. Wtedy wystarczy obejrzeć na samochodzie. Ale mimo wszystko trochę za wcześnie i na jedno i na drugie, przy takim przebiegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apaczxtrail Opublikowano 5 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2015 Miałem takie wibracje podczas przyśpieszania i jazdy przy 80 - 120 km/h. Wyrobiły się krzyżaki na wale napędowym . Po wymianie krzyżaków i wyważeniu wału bardzo się poprawiło. Delikatne wibracje mam jeszcze z przodu i lekkie wycie wycie z tyłu ( pewnie łożyska). Latwo poznać zużycie krzyżaków bo na wale przy osadzeniu krzyżaków osadza się nalot z rdzy. Są serwisy w Warszawie , które wymieniają krzyżaki i wyważają wał koszt około 600-800 PLN, a wymiana wału w ASO około 2000 PLN. Kontakt do firmy Metcomp Piaseczno, tel. 22 499 43 66, 727 35 35 35 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.